וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בדיתי את הרומן בין קלינטון לאליזבת הארלי"

צהובונים אמריקניים חשפו הקלטה בה מספר בן הזוג לשעבר של השחקנית-דוגמנית הבריטית, כיצד הכיר בינה לבין הנשיא לשעבר בכהונתו השנייה. הלילה הכחיש: "הייתי תחת השפעת סמים"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הארלי וקלינטון בנשף מסכות שנערך כחלק מאירוע צדקה ברוסיה, 2005/מערכת וואלה!, צילום מסך

סערה בארצות הברית: אתר הרכילות "רדאר אונליין" והצהובון האמריקני "גלוב" חשפו אתמול (רביעי) הקלטה לפיה ביל קלינטון ניהל רומן עם הדוגמנית והשחקנית הבריטית, אליזבת הארלי, בזמן שהיה נשיא ארצות הברית. בהקלטה, מהחודש שעבר, נשמע שחקן הקולנוע ההוליוודי טום סייזמור, שיצא עם הארלי במשך שלוש שנים בשנות ה-90, מספר לחבריו כיצד הנשיא לשעבר שיגר פעם מטוס שיטיס את הארלי לבית הלבן. שם, על פי ההקלטה, השניים קיימו יחסי מין, בזמן שהילרי קלינטון – אז האישה הראשונה ועד לפני כשנה שרת החוץ האמריקנית, הייתה בחדר הסמוך.

עוד על מעלליו של נשיא ארה"ב לשעבר:
המאהבת של ביל: "הילרי דו-מינית והוא מודע לזה"
נחשפה הקלטת הלוהטת של לווינסקי לקלינטון. האזינו
מה הילרי תגיד? ביל קלינטון צולם עם כוכבות פורנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער הצהובון "גלוב" שחשף את הרומן לכאורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלא שהלילה סייזמור טען כי כשאמר את הדברים היה תחת השפעת סמים. "מעולם לא פגשתי את הנשיא לשעבר קלינטון", אמר ל"האפינגטון פוסט". "אינני מכחיש שאמרתי את הדברים הללו... אינני זוכר שאמרתי אותם. אלה קשקושים של אדם – שכפי שתועד היטב – יש לו בעיית סמים חמורה". הוא הוסיף: "אני רוצה להתנצל בפניה (בפני הארלי), בפני הקלינטונים ובפני כל מי שנגרם לו נזק".

סיפור הכיסוי והמטוס הפרטי

על פי הדיווחים, הכול החל במהלך הקרנת הסרט "להציל את טוראי ריאן" בבית הלבן ב-1998. בתום ההקרנה, זימן קלינטון, אז בקדנציה השנייה לנשיאות, את סייזמור – שכיכב בסרט – לשיחה. לטענת סייזמור, קלינטון הציע לו לראות את חדר השינה של אברהם לינקולן, נשיאה ה-16 של ארה"ב. "נכנסו פנימה", סיפר סייזמור בהקלטה. אז, לדבריו, שאל אותו הנשיא: "יצאת עם ליז הארלי ארבע שנים? אתם עדיין נפגשים?".

כשסייזמור השיב לנשיא שמערכת היחסים בינו לבין הארלי תמה, קלינטון ביקש לטענתו לקבל את מספר הטלפון שלה. לדבריו, הוא היסס להעביר את מספר הטלפון של זוגתו לשעבר, אך הנשיא לחץ: "תן לי אותו. אני המפקד העליון של ארצות הברית של אמריקה". סייזמור התרצה וקלינטון, לדבריו, כבר תכנן את סיפור הכיסוי לשיחה הקצרה ביניהם. "אגיד ששאלתי אותך על דוד שלך, טד סייזמור, ששיחק בייסבול מקצועי", אמר קלינטון לפי סייזמור. "זה השקר. אל תשכח זאת".

ביל והילרי קלינטון, תמונת ארכיון. AP
הייתה בחדר הסמוך. הילרי קלינטון עם בעלה/AP

בשלב זה, על פי ההקלטה, קלינטון חייג להארלי. "אליזבת, זה המפקד העליון שלך", אמר לה. תחילה, היא סברה שמדובר בבדיחה, אך קלינטון לא ויתר. "שמעי, אליזבת, זה הנשיא. אין לי יותר מדי זמן לזה. אני שומר על העולם ממלחמה גרעינית כל הזמן. אני שולח מטוס לאסוף אותך", סיכם במהירות. לדברי סייזמור, שעות אחר כך דוגמנית העל כבר נחתה בוושינגטון.

"מה אתם חושבים שקרה?", נשמע סייזמור שואל את חבריו בהקלטה. "היא נשארה שם למשך ארבעה ימים. הם שכבו באותו לילה". בהמשך הוא סיפר כי השניים ניהלו רומן סוער במשך שנה שלמה, עד שלדבריו קלינטון החליט לסיים את מערכת היחסים כיוון שחש שהוא מתאהב בדוגמנית-שחקנית הצעירה.

הדיווחים על הרומן לכאורה של הנשיא לשעבר, שנודע באהבתו הרבה למין הנשי, היכו גלים בארה"ב. הנשיא לשעבר טרם התייחס לדיווחים, אולם הארלי כבר הספיקה להכחיש את הטענות. "סיפורים טיפשיים ומגוחכים עליי ועל ביל קלינטון", צייצה בטוויטר. "זה לחלוטין לא נכון. זה נמצא בטיפול של עורכי הדין שלי".

מוניקה לווינסקי, שזכתה לחשיפה ציבורית ותקשורתית בעקבות פרשת יחסי מין עם נשיא ארצות הברית, ביל קלינטון. AP
שוב הסתבך? קלינטון עם מוניקה לווינסקי/AP

כזכור בינואר 1998 נחשפה הפרשה שהעיבה יותר מכל על כהונתו השנייה של קלינטון – הרומן עם מוניקה לווינסקי. קלינטון שיקר אז בפני האומה לאחר שהכחיש את הקשר המיני בינו לבין המתמחה הצעירה. לאחר מכן, הוכח כי הם קיימו מגע מיני אוראלי: לווינסקי החזיקה בראיה - שמלתה הכחולה מוכתמת בזרע הנשיא. הפרשה אף הובילה לניסיון הדחה כושל של קלינטון מתפקידו לאחר ששיקר תחת שבועה.

(עדכון ראשון: 6:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully