וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלב הביא הביתה רגל אנושית - וחקירת רצח נפתחה

ביל פלאוורס בן ה-93 מוושינגטון נדהם למראה ה"מתנה" שהביא לו כלבו ליברטי. בתחילה נבהל וקבר את הרגל, כי חשש שיואשם ברצח בעצמו. בסוף דיווח למשטרה - שמצאה עוד חלקי גופה

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

האם כלב יסייע בחשיפת פרשת רצח? בשמורת ניסקוואלי שבמדינת וושינגטון בצפון מזרח ארצות הברית, מתרחבים השבוע החיפושים אחרי שרידי גופה, לאחר שכלבו של אחד התושבים המקומיים הביא הביתה "מציאה" מבעיתה מאחד משיטוטיו: רגל אנושית.

לפי דיווח רשת KOMO, זכיינית מקומית של CNN, ביל פלאוורס בן ה-93 מצא את הרגל בחצרו, כשמעליה ניצב כלבו, ליברטי, שגרר אותה לשם. "בחנתי אותה", סיפר, "וראיתי שהרגל עצמה לא ניזוקה - האצבעות והכול, מהברך מטה". לדבריו, צבעה של הרגל היה אפרפר.

בתחילה קבר פלאוורס את הרגל בחצרו, אך כעבור ארבעה ימים, בעידודה של בתו, שריל, החליט לספר על המקרה למשטרה. פלאוורס עצמו טען לאחר מכן כי פחד לדווח בתחילה על העניין, כי חשש שהוא עצמו יואשם ברצח: "לא רציתי להיזרק לכלא על משהו שלא עשיתי".

בינתיים פתחה המשטרה המקומית בחקירה, והבלשים אף ענדו על הכלב קולר עם התקן GPS, בתקווה שיוביל אותם לשרידי גופה נוספים. אבל היו אלו דווקא כלבי חילוץ של המשטרה שמצאו באזור המיוער שרידים נוספים - אגן ובית חזה. כעת צפוי הפתולוג של מחוז ת'רסטון לבחון את השרידים שנמצאו, בין היתר בניסיון לקבוע אם מדובר בגבר או באשה, ובאילו אמצעים השתמש מי שפירק את הגופה לחלקיה. החקירה נמשכת.

עוד חדשות מהעולם:
זעזוע באנגליה על מות בת 4, שנטרפה בידי כלב המשפחה
רנישה בת ה-19 נרצחה בירייה לפנים; היורה: "בצדק"
""80 צפון קוריאנים הוצאו להורג - כי צפו באופרות סבון"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully