וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בובה של אף אחד: "ברבי וקן האנושיים" הסתכסכו

ולריה לוקיאנובה, הכפילה האנושית של הבובה המיתולוגית, הופגשה עם "קן", אך אז הם החלו להחליף עלבונות. הוא: "כמו מלכת דראג". היא: "הוא עבר מעל 90 ניתוחים, שלא יעיר"

גם במשפחות הכי טובות מסתכסכים לפעמים: הדוגמנית ולריה לוקיאנובה בת ה-23 עשתה הכל כדי להידמות לבובה המיתולוגית שמיליוני ילדות מחזיקות בבית מזה עשרות שנים – ברבי. לדבריה, מאז שהפכה דומה כל כך לבובה הידועה – עם שיער בלונדיני ארוך, מותניים צרים וחזה גדול – היא זכתה בעיקר למחמאות על כך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ברבי" ו"קן", לוקיאנובה וג'דליקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלא שלאחרונה, לפי דיווח של "הסאן" הבריטי, היא ספגה עלבון מכיוון מפתיע למדי. ג'סטין ג'דליקה, דוגמן אמריקאי בן 32, הוצמד ללוקיאנובה לצורך צילומים בניו יורק מסיבה ברורה למדי: הוא בן הזוג המושלם עבורה, לפחות כך זה נראה מהצד. ג'דליקה הוציא כ-150 אלף דולרים על ניתוחים פלסטיים, שבסופם הוא הפך כנראה לכפיל האנושי של קן – בן זוגה של ברבי.

כאשר נפגשו השניים לצורך סבב הצילומים, התברר כי בעולם האמיתי הזוגיות של השניים מעט פחות מושלמת. עד מהרה הם החלו להחליף ביניהם עלבונות, כל אחד על רקע הופעתו החיצונית של השני. "הרבה מהמראה החיצוני שלה זה איפור, שיער מזויף ומחוכים צרים", הטיח ג'דליקה. "מלכות דראג משתמשות במראה הזה כבר שנים". "בת הזוג" לא נותרה חייבת וגילתה: "ג'סטין אמר עליי דברים שליליים, אבל הוא עבר יותר מ-90 ניתוחים, בעוד אני עשיתי רק אחד", אמרה. "אני לא מסתירה את הניתוח הפלסטי שלי. עברתי השתלה בחזה מכיוון שאני רוצה להיות מושלמת". הדוגמנית האוקראינית אף הציעה כי "מוטב שהוא לא יעיר על מי 'פלסטי' ומי לא. אני חושבת שהוא גבר נאה, אבל הוא ניפח יותר מדי את השפתיים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רוצה להיות מושלמת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחרונה גרמו תמונותיה של ברבי האנושית לסערה ברשת האינטרנט, כאשר רבים סירבו להאמין שהיא אכן נראית כך במציאות. אבל לוקיאנובה דווקא מעידה כי יש לה מעריצים רבים, ולדבריה, העובדה שאנשים חושבים שהיא נראית כמו בובה משמחת אותה. "זה משמח אותי כי בובה מייצגת את המראה האידיאלי של אישה", הסבירה, "אף אחת לא תתנגד אם ישוו אותה לבובה".

סערה נוספת נגרמה כנראה ביום שבת, כאשר העלה ג'סטין לדף הפייסבוק שלו תמונה עם דוגמנית אחרת שעברה 12 ניתוחים: לייסי ווילד, שלפי הדיווח הפכה את החזה שלה לשביעי בגודלו בעולם, "למען ילדיה", לדבריה. "אני רוצה למצות את הפוטנציאל, כדי להעניק לילדיי סגנון חיים טוב", אמרה. "אני רוצה לספק להם שכר לימוד למכללה, שיהיו להם הזדמנויות שלי לא היו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully