וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב משפטי: נאשם בבעילת אתון טוען - "זו זכותי"

תושב פלורידה, שנאשם בקיום יחסי מין עם האתון שלו, סירב לעסקת טיעון והחליט להילחם בתובעיו - בטענה שהאיסור על יחסי מין עם חיות מנוגד לחוקה. "לא הוכח שהאתון סבלה"

אזרח פלורידה הנאשם בקיום יחסי מין עם אתון שהחזיק בביתו, פנה לבית המשפט בטענה כי האיסור על קיום יחסי מין עם בעלי חיים מנוגד לחוקה האמריקאית. הנאשם, קרלוס רומרו בן ה-32, נעצר בחודש ספטמבר לאחר שנתפס בתנוחה שאינה מותירה מקום לספק עם האתון העונה לשם דודל. לאחר מעצרו, הודה כי הוא נמשך מינית לסוסים ולחמורים מאז שהיה בן 18.

רומרו סירב להסדר טיעון שכלל שנת מאסר על תנאי, קנס של 200 דולרים והערכה פסיכולוגית – והחליט להילחם על עקרונותיו בבית המשפט. על פי העיתון המקומי של העיר אוקלה, עורכי דינו של רומרו ביקשו מהשופטים במחוז מריון להצהיר כי האיסור על קיום יחסי מין עם בעלי חיים בפלורידה אינו חוקתי. השופט הודיע היום (חמישי) כי הוא דוחה את ההחלטה בנושא למועד מאוחר יותר.

בפנייה התקדימית שהוגשה השבוע, נטען כי "החוק משפיל אזרחים כמו רומרו באמצעות הפיכת פעילותם המינית הפרטית לפשע". לדבריהם, החוק פוגע בזכותו של רומרו להליך הוגן ולהגנה משפטית שווה. עוד נטען כי העונש הקבוע בחוק לעברה מסוג זה – שעשוי להגיע לשנת מאסר – הינו אכזרי ולא מידתי. עורכי הדין הוסיפו כי התביעה מונעת מרומרו את "חופש הפרט לעצמאות בנושאי פעילויות אינטימיות". כמו כן, טענו כי לא ניתן להוכיח שנגרם סבל לחיה, ולפיכך הסיבה היחידה לחוק היא ממניעים מוסריים ודתיים שנכפים על הכלל.

על אף מאבקו של רומרו להשיב לידיו את דודל, בטענה ששילם תמורתה 500 דולרים, דודל נותרה בידי הרשויות בפלורידה. עם מעצרו, כאמור, הודה רומרו במשיכתו לדודל ואף נימק כי הוא "לא מרגיש בנוח ליד אנשים". לדבריו, "חיות תמיד יהיו שם בשבילך", בעוד שבני אדם "יתקעו לך סכין בגב, יעבירו לך מחלות וישקרו לך". כמו כן, הסביר רומרו שהמשיכה שלו לסוסים ולחמורים נובעת בין היתר מ"גזרתם הנשית, ההתנהגות שלהם והכוח הפראי שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully