וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה מתכונן לחג המולד - ולא שוכח לברך את היהודים

לכבוד חנוכה, שלח נשיא ארה"ב "איחולים חמים" לעם היהודי. מוקדם יותר הדליק עם משפחתו את הנורות על עץ האשוח הנשיאותי: "בעתות מלחמה או שלום, תמיד נחגוג את נס חג המולד"

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, מתכונן עם משפחתו לחג המולד – ולא שוכח לברך גם את העם היהודי. "אני ומישל שולחים איחולים חמים לכל החוגגים את חג החנוכה ברחבי העולם", כתב אובמה בהודעה חגיגית, "חג החנוכה הוא התקופה בה חוגגים את האמונה והמנהגים של העם היהודי, אך גם תקופה בה יכולים כל בני האדם להכיר במטרות המשותפות שלהם". לדבריו, "בעונת החגים הזו, עלינו להכיר תודה על הדברים שהתברכנו בהם, ולא לשכוח מאלו שעדיין סובלים. עלינו לחזק את מחויבותנו ליצירת עולם טוב ושלם יותר עבור כולם".

התקשורת בארה"ב מסקרת בשבועות האחרונים בהרחבה את ההכנות לחג המולד בבית הלבן. באירוע רב משתתפים שנערך השבוע, הדליקה המשפחה הנשיאותות את הנורות על עץ חג המולד הענק שהוצב ברחבת הבית הלבן - מסורת בת יותר מ-90 שנים. באירוע, בו התארחו מספר אומנים וקהל משולהב של 17,000 בני אדם, אמר אובמה: "בימים של מלחמה ושלום, ניצחונות וטרגדיות, אנחנו תמיד מתכנסים ביחד כדי לחגוג את נס חג המולד".

ברק אובמה בהדלקת עץ חג המולד בבית הלבן. רויטרס
"הגיע זמן חג המולד, לא זמן אסון". אובמה/רויטרס

"עם זאת, השנה העץ שלנו חווה ימים קשים", אמר הנשיא, בהתייחס לכך שהעץ נפל במהלך סערה בשנה שעברה, והוחלף במהירות באחד אחר, שלא החזיק מעמד גם הוא. אובמה סיפר כי גם העץ הזה הוחלף ובמקומו נשתל אחד אחר, כמה ימים לפני שהוריקן סנדי היכה בוושינגטון, "והוא הצליח לשרוד את הסופה – בחתיכה אחת". הנשיא הביע הזדהות עם כל בני האדם ששרדו את הסופה הקשה ואמר כי "זה מראה לנו שהעם האמריקאי תמיד יתגבר על האתגרים שעומדים בפניו". הוא ציין סיפור אחד שריגש אותו, שהתרחש בחוף מידלנד בניו יורק, שם גרמה הסופה לנזק רב. לדבריו, הקהילה התלכדה יחד כדי להציב עץ חג מולד בהדגשת המסר "הגיע זמן חג המולד, לא זמן אסון".

ברק אובמה ובנותיו בהדלקת עץ חג המולד בבית הלבן. רויטרס
"העם האמריקאי תמיד יתגבר על האתגרים שעומדים בפניו". אובמה ושתי בנותיו, סשה ומאליה/רויטרס

"במשך מאה שנים, המסר של חג המולד – של שלום ורצון טוב לכל – מנחה מיליוני אנשים ברחבי העולם, בזמנים טובים ובזמנים רעים", המשיך אובמה. "השנה זה לא שונה", אמר ואיחל, איך לא, "מרי כריסמס" (חג שמח) לכל האמריקאים. אל אובמה הצטרפו בני משפחתו – הגברת הראשונה, מישל, והבנות, סשה ומאליה, ויחד הם הדליקו את הנורות.

משפחת אובמה בחגיגות חג המולד בבית הלבן. רויטרס
ואיך אפשר בלי סנטה קלאוס?/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully