וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר: נחש אנקונדה מקיא פרה בשלמותה

בסרטון הקצר, שהפך בימים האחרונים ללהיט ויראלי ברשת, נראה הנחש הענקי צף בנחל באזור האמזונס בברזיל ופולט מגופו פרה שלמה, איבר אחר איבר. זהירות: התמונות קשות לצפייה

צילום: צילום חובבים שהועלה לאתר, עריכה: גדי וינסטוק

לא לבעלי קיבה רגישה: סרטון שהועלה בתחילת השבוע לרשת מתעד נחש אנקונדה מקיא פרה בשלמותה בנחל בברזיל. התיעוד הנדיר, שצולם במיקום לא ידוע באזור האמזונס במדינה, הצליח לגרוף עד כה קרוב למאה אלף צפיות באתר יו-טיוב – שלושה ימים בלבד לאחר פרסומו.

בסרטון הקצר, שאורכו פחות משתי דקות, נראה הנחש כשהוא צף בנחל וחלקו הקדמי של גופו מוגדל פי כמה מממדיו המקוריים. הסיבה לכך מתבררת כעבור שניות ספורות, כאשר הנחש פותח את פיו ופולט מתוך גופו את טרפו. תחילה מגיח חלקה האחורי של הפרה, ולאחר מכן יתר גופה – כולל רגליה, שנותרו שלמות. רק לבסוף מגיח ראשה של הפרה.

תיעוד: נחש אנקונדה מקיא פרה בשלמותה. צילום מסך
הסרטון גרף קרוב למאה אלף צפיות ביו-טיוב/צילום מסך

לא ניתן לדעת בביטחון מדוע הנחש בחר לפלוט את ארוחתו. עם זאת, ידוע כי לעתים נחשים מקיאים את טרפם כאשר הם חשים שנשקפת להם סכנה - על מנת לשפר את יכולתם לנוע, שנפגעת קשות במהלך העיכול. כמו כן, ייתכן כי הנחש סבל ממחלה כלשהי שגרמה לו להיפרד מטרפו.

הנחש בתיעוד הוא נחש חנק ענק ממין אנקונדה כהה, הידוע גם כאנקונדה ירוקה. נחשים מסוג זה חיים בדרום אמריקה, ושוהים לרוב במקווי מים שונים. הם ידועים ביכולתם לטרוף בעלי חיים גדולים מהם בהרבה, בזכות הגמישות יוצאת הדופן בין לסתותיהם. טרף כמו הפרה שבסרטון יכול להזין נחש שכזה למשך כשנה לפני שיזדקק לארוחה נוספת.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully