וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשויות בארה"ב מרגיעות: אין חשש ממתקפת זומבים

אפשר לנשום לרווחה: בשל גל אלימות מזעזע ומקרי רצח קניבליים המסעירים לאחרונה את צפון אמריקה, אישר המרכז לבקרת מחלות של הממשל: "לא ידוע על נגיף שמקים מתים לתחייה"

בארצות הברית לא נרגעים מפרשת הקניבליזם המזעזעת, בה נורה למוות גבר שאכל את פניו של חסר בית במיאמי. הרשויות במדינה מיהרו לפעול בהתאם, ושחררו בסוף השבוע הודעת הרגעה המכחישה את קיומם של זומבים.

"לא ידוע לנו על נגיף המסוגל להחזיר לחיים אדם שמת", אמר ברצינות גמורה דובר המרכז לבקרת מחלות של הממשל האמריקאי, בעקבות שורת אירועים בה נאכלו איברי אדם, בהם מקרה בו הודה צעיר בן 21 ממרילנד כי אכל את לבו ומוחו של שותפו לחדר.

מצעד זומבים בסידני. Brendon Thorne, GettyImages
מצד שני, הרשויות באוסטרליה עדיין לא פסלו את האפשרות. מצעד זומבים בסידני/GettyImages, Brendon Thorne

במקרה אחר, מהמזעזעים שידעה קנדה, חשוד כוכב פורנו הומוסקסואלי בן 29, בשם לוקה רוקו מניטה, כי רצח אדם באמצעות דוקרן קרח, ביתר את גופתו ושלח כמה מאיבריו בדואר. הפרשה נחשפה כשחבילה עם רגל כרותה התגלתה במטה המפלגה השמרנית בעיר הבירה אוטווה. "הריח שעלה מהחבילה היה פשוט נוראי, ואני בטוחה שרבים מאיתנו לא ישכחו אותו לעולם", סיפר דובר המפלגה, פרד דלורי. בהמשך התגלתה יד כרותה בחבילה נוספת בעיר.

מניוטה, שזכה לכינוי "הקנדי הפסיכי" בכלי התקשורת העולמיים, פרסם על פי החשד סרטון המתעד את הרצח. לדברי המשטרה הוא אינו בקנדה עוד, ובמקביל הודיעה משטרת צרפת כי הוא הגיע בימים האחרונים לפריז.

עם זאת, כפי שהרגיעו הרשויות בארצות הברית, בכל המקרים מדובר ככל הנראה ברציחות ביזאריות מזעזעות ולא, חלילה, בזומבים שקמו מהמתים להרגנו - המין האנושי. לפחות עד להודעה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully