וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדום והמורה: כוכבת פורנו הקריאה לכיתה א'

הורי בית ספר בקליפורניה נדהמו לגלות שהידוענית האחרונה שהגיעה אליו לקדם יוזמה לעידוד קריאה היא סשה גריי, שרק לאחרונה עברה לשחק בסרטים "מהוגנים". "לא יכלו להביא כבאי או שוטר?"

האם עבר עשיר בתעשיית הסרטים למבוגרים הוא סיבה מספקת לפסול דמות לעד מהאפשרות להוות מודל חינוכי? שאלה זו נמצאת ביומיים האחרונים על סדר היום הציבורי בארצות הברית, לאחר שתרעומת גדולה התעוררה בקרב הורים לילדי בית ספר יסודי בקליפורניה, בעקבות פרסום העובדה שהשחקנית סשה גריי - בעבר זוכת פרס "הסצינה האנאלית הטובה לשנת 2010" וכיום עוסקת בפיתוח קריירת משחק לגיטימית בהוליווד - התארחה בבית הספר ואף הקריאה סיפור לתלמידי כיתות א' וג'.

האירוע התרחש ב-2 בנובמבר. גריי - שהצטלמה לסרט פורנוגרפי בפעם האחרונה לפני קרוב לשנתיים, ובינתיים אף הספיקה לככב בסדרת הטלוויזיה "הפמליה" (בתפקיד עצמה) - התארחה בבית הספר היסודי "אמרסון" בעיירה קומפטון, פרבר של לוס אנג'לס, והקריאה סיפור לילדים במסגרת יוזמה חינוכית הנקראת "קריאה לאורך אמריקה" (Read Across America), במסגרתה נרתמים ידוענים לעודד ילדים לקרוא ספרים. לאחר הביקור אף סיפרה על כך בציוץ בטוויטר, וציינה כי הילדים "היו הכי חמודים".

על אחת כמה וחמה: על סרטו של סטיבן סודרברג על סשה גריי

צפו בתמונות המפלילות בכתבת רשת KTLA

 

כעבור כמה ימים התגלה הדבר לוועד ההורים, שפנה בזעם להנהלת בית הספר. זו בחרה להכחיש את העניין לחלוטין, וטענה כי גריי "מעולם לא דרכה בשטח בית הספר". אלא שביום שישי פירסם אתר הרכילות TMZ תמונות של האירוע, שלא הותירו מקום לספק כי הוא אכן התרחש.

ועד ההורים מיהר להגיש תלונה על בית הספר לארגון ההורים הארצי, וכמה מההורים הזועמים מיהרו להתראיין לכלי התקשורת המקומיים. "לא יכלו למצוא איזה כבאי או שוטר?", תהה דדלי וויטון, אב כעוס, בראיון לרשת KTLA בלוס אנג'לס. "הם היו חייבים להביא כוכבת פורנו?".

גריי עצמה התייחסה אתמול לביקורת, והבהירה כי בכוונתה להמשיך לתמוך ביוזמת הקריאה. "אני מאמינה שחינוך הוא זכות אוניברסלית", אמרה ל-TMZ. "אני מחויבת לתוכנית הזו. אני מבינה שלאנשים יש את הדעות שלהם על מה שעשיתי בעבר, מי אני ומה שאני מייצגת. אני לא אחיה בפחד מהעבר שלי. אמשיך לתמוך באופן פעיל ביוזמות חינוכיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully