וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא גינס לשיכורים משועממים: 250 פאבים ביממה

"13 הצמאים" מניו יורק ניתצו בקלות את השיא לשתייה במספר פאבים ביממה, כשכבר אחרי 10 שעות הגיעו ל-200 - והמשיכו עוד קצת "בשביל הספורט". כל אחד חיסל לפחות 4.3 ליטרים של בירה

170 פאבים ב-24 שעות - זה היה שיא גינס הקודם בקטגוריית "שתייה במספר פאבים בתוך יממה על ידי קבוצה", שנקבע בעיר שיקגו. את השיא הזה ניתצו בשבת האחרונה 13 חברים לשתייה מניו יורק, המכנים את עצמם "13 הצמאים" - שהצליחו להגיע ל-200 פאבים בתוך עשר שעות בלבד, ואחר כך המשיכו עוד קצת, "בשביל הספורט", ונעצרו לבסוף על 250 פאבים. פרטי האירוע השתוי דווחו בעיתון "ניו יורק דיילי ניוז".

עוד שיאי גינס:
כך פתחו את הקיץ בוויילס: שיא גינס ברחצה בעירום
האיש הקטן בעולם: פיליפיני בן 18 בגובה 56 ס"מ
יהודי קליפורניה מציגים: הפלאפל הגדול בעולם
קבלו את שואב האבק הגדול בעולם
מ?גד?ל?גו?: מגדל הלגו הגבוה בעולם נבנה בברזיל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תענוג שיש חברים כאלו". חברי הקבוצה חוגגים בעוד בר, מתוך הכתבה ב"ניו יורק דיילי ניוז"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כללי התחרות פשוטים: בכל פאב, שתה אחד מחברי הקבוצה חצי פיינט (236 מ"ל) של בירה, לפי תורו. כלומר - בסופו של יום, שתו כולם יחד לפחות 59 ליטרים של בירה - ממוצע של 4.3 ליטר לכל אחד. כדי לוודא שהכללים נשמרים, הברמנים חתמו על כל חצי פיינט שמזגו, והאירוע תועד בווידאו לכל אורכו.

המרוץ החל כבר בשעה 8:45 בבוקר בפאב "או'הנלון" שברחוב 14 בדרום מנהטן. בשעה 6:00 בערב, אחרי עוד חצי פיינט בפאב "סולאס" ברחוב 9, כששבירת השיא כבר מאחוריהם, עצרו חברי הקבוצה כדי לחגוג את יום הנישואים השלישי של שני מנהיגיה - כריס סולרז וביאה ריג, שהכירו באירוע של "ספיד דייטינג". באופן טבעי, האירוע נחגג בהרמת כוסית "לחיים".

"זה תענוג שיש חברים כאלו", סיפר סולרז בן ה-33, אנליסט של קרנות גידור במקצועו וחובב ספורט אתגרי, המחזיק בין ביתר בשיאים גם בריצות מרתון, בטיפוס על קירות ובניווט ברכבת התחתית של ניו יורק. "יש אנשים שיש להם בעיות אמיתיות. אני מודאג בעיקר מהצורך להגיע לבאר הבא בזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully