וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירה בצי: סרטונים מיניים על נושאת מטוסים

הצי האמריקאי פתח בחקירה לאחר שעיתון פרסם קטעים מסרטונים "בלתי הולמים" שהופקו על נושאת המטוסים "אנטרפרייז", בהובלת קצין בדרגת קפטן, וכללו "רמיזות מיניות" ובדיחות על הומואים

הצי האמריקאי פתח השבוע בחקירה בעקבות פרסום תוכנם של כמה סרטוני וידאו שצולמו על סיפון נושאת המטוסים "אנטרפרייז" בזמן שהייתה במשימה במפרץ הפרסי, והכילו רמיזות מיניות ותכנים אנטי-הומוסקסואליים.

הסרטונים המדוברים צולמו ב-2006 וב-2007 ושודרו במקור במערכת השידור הפנימית של הספינה ל-6,000 אנשי הצוות שלה. הם פורסמו לראשונה בשבת האחרונה באתר האינטרנט של העיתון "הטייס מווירג'יניה", היוצא בעיירה נורפולק שבמדינת וירג'יניה.

"כוכב" הסרטונים הוא קפטן אוון אונורס, הקצין השני בשרשרת הפיקוד של הספינה - אחד התפקידים הנחשקים בצי, שבו רק 11 נושאות מטוסים. בזמן הצילומים הוא היה הקצין התורן האחראי על הספינה. הסרטונים כוללים קללות, תנועות שונות המדמות יחסי מין, בדיחות על הומואים ומה שנראה כמו שתי חיילות של הצי יחדיו במקלחת. פניהם של כמה מהמצולמים הזוטרים יותר בסרטונים טושטשו על ידי העיתון לפני הפרסום.

נושאת המטוסים "אנטרפרייז" של הצי האמריקאי. AP
כאן הכל התרחש. נושאת המטוסים "אנטרפרייז"/AP

קפטן אונורס עצמו סירב להגיב עד כה לפרסומים. בהודעה מטעם הצי נאמר כי צילום הסרטונים "אינו מקובל" וכי נפתחה חקירה בנושא, שרק בסיומה יימסר מידע נוסף. זו תפנית של 180 מעלות לעומת ההודעה הראשונית שפרסם הצבא לאחר הפרסום הראשוני בעיתון בווירג'יניה. אז נמסר כי "בסרטים אין כל כוונה לפגוע באיש. אלו מערכונים הומוריסטיים שעוסקים בנושאים שמעניינים את המלחים". לאחר מכן הסביר דובר הצי, כריס סימס, כי כשפורסמה ההודעה הזו, עדיין לא ראו בפיקוד הצי את הסרטונים המדוברים.

יש לציין כי בסרטונים עצמם, קפטן אונורס מתבדח שוב ושוב על כך שהקצינים הממונים עליו אינם מודעים לתוכן הסרטונים ו"אין לראות בהם אחראים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully