וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן הוקינג: אסור ליצור קשר עם חייזרים

לדברי המדען הבריטי הנודע, "אם חוצנים יבקרו אותנו, אני חושב שהתוצאה תהיה דומה למדי להגעתו של כריסטופר קולומבוס לאמריקה, שלא התגלתה כמוצלחת במיוחד עבור הילידים". לדבריו, יש להיזהר מיצירת קשר עמם

האסטרופיזיקאי הבריטי הנודע סטיבן הוקינג משוכנע שקיימים חיים מחוץ לכדור הארץ. בראיון לסדרה תיעודית של ערוץ "דיסקברי" הוא הביע דאגה מאפשרות המפגש עמם וקרא לשמור על שקט, בתקווה שהם לא ישימו אלינו לב.

לדברי הוקינג, אשר פרש לפני שנה מתפקידו כפרופסור למתמטיקה באוניברסיטת קיימברידג', ונחשב לאחד מחוקרי היקום הגדולים לאחר שכתב את הספר "קיצור תולדות הזמן", קיומן של צורות חיים ברחבי היקום סבירות כמעט לבטח, והן עלולות לנצל את משאבי כדור הארץ.

"אנחנו רק צריכים להביט על עצמנו כדי לראות איך חיים אינטליגנטיים מתפתחים למשהו שלא נרצה לפגוש", אמר הוקינג והוסיף: "אני מדמיין אותם מתקיימים בחלליות ענק, לאחר שניצלו את כל המשאבים בכוכב הבית שלהם".

"חוצנים מתקדמים מסוג זה עלולים להפוך לחסרי בית המחפשים כל כוכב אשר אפשר לכבוש וליישב", הסביר הוקינג. "אם חוצנים יבקרו אותנו, התוצאה תהיה דומה להגעתו של כריסטופר קולומבוס לאמריקה, שלא התגלתה כמוצלחת במיוחד עבור הילידים", טען.

בעוד רווחת הדעה כי ישנה סבירות שרוב החוצנים יהיו ברמת התפתחות נמוכה כמו החיידקים שניתן למצוא על כדור הארץ, אומר הוקינג כי לא דרושים זנים רבים כדי להביא עלינו אסון. "למוחי המתמטיקאי, המספרים לבדם הופכים את המחשבה על חוצנים להגיונית. האתגר האמיתי הוא להבין איך הם יהיו בדיוק", אמר הוקינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully