וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלם האף של מייקל ג'קסון?

ליה פן

25.7.2009 / 21:33

עד ראייה שראה את גופתו של הזמר בחדר המתים סיפר כי לג'קסון היה אף מלאכותי, אשר נעלם מהגופה: "הפרוטזה שהוצמדה לאפו הפגום היתה חסרה, וחשפה חור קטן ושחור"

פרשת מותו של מייקל ג'קסון ממשיכה להסתעף והפרק האחרון הוא סיפור מתח על אפו של הזמר. עד ראייה אשר ראה את גופתו של הזמר מייקל ג'קסון בחדר המתים בלוס אנג'לס טוען כי למייקל ג'קסון לא היה אף. על פי הדיווח לג'קסון היה אף מלאכותי אשר נעלם מגופתו בחדר המתים, ואותר שוב רק אתמול. לטענת העד, במקום שבו אמור היה להיות אף היה רק חור קטן: "הפרוטזה שהוצמדה בדרך כלל לאפו הפגום היתה חסרה, וחשפה חתיכות סחוס מסביב לחור שחור וקטן". פרטים אודות האף החסר נחשפו בכתבה במגזין הרולינג סטון האמריקאי.

אפו של ג'קסון ניזוק כל כך כתוצאה מהניתוחים הפלסטיים הרבים שעבר, עד שהוא כמעט ונעלם לחלוטין. עוזרת הבית של ג'קסון אדריאן מקמנוס סיפרה שהיו לו אפים מלאכותיים רבים: "האף שלו היה בעייתי, הוא נהג לשים פלסטרים מסביבו ומעליו כדי לתמוך בו. היתה לו בארון צנצנת של אפים מלאכותיים. הוא סיפר לי שהיה משתמש בהם כדי להתחפש אבל חלק מהם היו דומים מאוד לאפו האמיתי, פשוט בלי חור".

הסברה היא כי ג'קסון עבר שישה ניתוחים פלסטיים באפו. אחת ההשערות היא שהוא עבר את סדרת הניתוחים משום שלא רצה להדמות לאביו, ג'ו ג'קסון. חברו מרקוס פיליפס אמר: "מייקל שמח מאוד שאחרי הניתוח השני אפו נראה פחות דומה לזה של אביו. אם הוא לא יכול היה למחוק אותו מחייו, הוא רצה לפחות למחוק אותו מבבואתו במראה". השערה נוספת היא שג'קסון רצה לשנות את אפו משום שבילדותו נהגו להקניט אותו ולכנות אותו "אף גדול". אפו האמיתי של ג'קסון היה כה קטן לאחר סדרת הניתוחים שעבר, שנחיריו הקטנים לא אפשרו לו לנשום כמו שצריך כשרקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully