וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בטקסס: כדור אש חלף בשמיים

עידן דורנר

16.2.2009 / 13:44

הרשויות במדינה הוצפו בשיחות של אזרחים מודאגים שדיווחו על עב"מ, שגם תועד במצלמה. בארה"ב מכחישים קשר להתנגשות הלוויינים בחלל

הרשויות בטקסס הוצפו היום (שני) בדיווחים על כדור אש גדול שחלף בשמי המדינה. מאות מתושבי טקסס התקשרו לרשויות בדאגה ודיווחו כי ראו כדור אש נופל מהשמים. חלק מהאנשים אף דיווחו כי שמעו צעקות בשעה שהכדור חלף מעליהם. כדור האש תועד במצלמת וידאו, שצילמה באותו זמן מרתון שהתקיים בבירה אוסטין.

איש לא ידע לומר מה מקור כדור האש. חלק מהדיווחים התקבלו גם באיגוד התעופה האמריקאי. דובר מנהל התעופה רולנד הרוויג מסר בתגובה, כי "אנחנו לא יודעים מה זה היה".

משרד השריף במחוז וויליאמסון שלח מסוק חיפוש, כדי לנסות ולמצוא את שרידי העצם הבלתי מזוהה על הקרקע, אך המסוק חזר ללא תוצאות. דובר משרד השריף ג'ון פוסטר אמר כי "אנחנו לא מזלזלים במה שאנשים ראו, אך הרשויות לא מצאו דבר".

בארה"ב טוענים בתוקף כי אין קשר בין מה שדווח עליו, להתנגשות הלווינים בחלל שאירעה ביום שלישי. כזכור, בשבוע שעבר התנגש לווין תקשורת פרטי אמריקאי בלווין רוסי שיצא מכלל שימוש. מדובר בהתנגשות ראשונה בחלל של שני לווינים. איגוד התעופה האמריקאי הזהיר ביום שבת את הטייסים בארה"ב לפקוח עין, כיוון שייתכן שבעקבות ההתנגשות יפלו חלקיקים מהלווינים מהחלל לכדור הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully