וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: ילדים עושים סקס כבר בגיל 11

29.3.2003 / 10:10

לפי סקר חדש, יותר מרבע מהילדים מכירים מישהו בגילם שמקיים יחסי מין; עוד עולה כי יותר ילדים מודאגים מהידבקות במחלות מין או מהריון לא רצוי מאשר לגבי הצלחתם בלימודים

יותר מרבע מהילדים בני ה-11 בבריטניה מכירים מישהו בגילם שכבר מקיים יחסי מין - כך עולה מסקר חדש שערך ארגון צדקה. הארגון הבינלאומי "מארי סטופס" ביצע את הסקר בקרב 1,077 ילדים בגילאים 11-15. הארגון מתכוון להשתמש בממצאים כדי לקבל תמיכה ליוזמה חדשה, שבה יסופקו קונדומים חינם לילדים שייכנסו לאתר האינטרנט שלו.

יותר מחצי מהנשאלים לא ידעו שקונדומים יכולים למנוע הידבקות באיידס, ואחד מכל 10 ילדים סבורים שאיידס יכול להיות מועבר בנשיקה. הסקר גם גילה שיותר ילדים מודאגים מהידבקות במחלות מין או מהריון לא רצוי מאשר לגבי הצלחתם בלימודים.

יועץ חינוכי של הארגון, סאם גאי, אמר לבי.בי.סי כי "לא רק שילדים לא מודעים לתועלת בקונדומים, רבים מהם גם מתביישים לקנות ולהשתמש בהם. הארגון מקווה להתגבר על כך על ידי עידוד ילדים ללמוד יותר על קונדומים ולהרגיש בנוח איתם, לפני שהם חושבים על קיום יחסי מין".

לדברי גאי, לפי אחד הנתונים שמעוררים דאגה במיוחד, גם אצל ילדים שקיבלו שיעור חינוך מיני בבית הספר, לא השתנתה רמת המודעות במידה ניכרת. 77 אחוזים אמרו שקיבלו צורה כלשהי של חינוך מיני בבית הספר, אולם יותר מרבע אמרו שהם זקוקים למידע נוסף.

תוצאות הסקר פורסמו במגזין הנערות "שוגר". עורכת המגזין, קלייר אירווין, אמרה שהסקר מוכיח שילדים עדיין מבולבלים בכל הנוגע ליחסי מין ומניעת הריון. לדבריה, "אנחנו יודעים מאלפי מכתבים שאנחנו מקבלים בכל יום, שהמסר על סקס בטוח פשוט לא עובר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully