וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההכרזה על הנסיג מסוריה, ברוסיה חוששים משובם של אנשי דאעש

ראש שירותי הביטחון הזהיר כי פעילי ארגוני טרור בסוריה, בהם אנשי "המדינה האסלאמית", מהווים איום על ביטחונה של המדינה. לדבריו, נחשף תא שתכנן פיגועים במוסקבה בזמן אירועי השנה החדשה ובמהלך קמפיין הבחירות

צילום: RT, עריכה: שניר דבוש

לוחמים מארגוני טרור בסוריה מהווים איום משמעותי אחרי תבוסת ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) – כך הזהירו היום (שלישי) שירותי הביטחון הפדרליים (FSB) ברוסיה, שלפיהם רבים מאותם חמושים מתכננים לשוב לרוסיה.

ראש ה-FSB, אלכסנדר בורטינקוב, אמר בכינוס של הוועדה
הלאומית למלחמה בטרור כי נחשף תא מחתרתי של פעילי אסלאם קיצוני ממרכז אסיה, שתכננו להוציא לפועל מתקפות טרור באזור מוסקבה במהלך ערב השנה החדשה ובקמפיין הבחירות לנשיאות.

לקריאה נוספת בנושא
הכרזתו של פוטין בסוריה היא איתות לאסד: לא אשפוך עוד דם למענך
ביקור ניצחון: פוטין נפגש עם אסד בסוריה - והורה על נסיגת הכוחות

נשיא רוסיה פוטין ושר הביטחון שואיגו מבקרים בבסיס חיל האוויר בלטקיה, סוריה  11 בדצמבר 2017. רויטרס
פוטין סוקר כוחות רוסיים בבסיס בחמימים, אתמול/רויטרס

דבריו נאמרו יממה לאחר שהנשיא ולדימיר פוטין הכריז על הסגה חלקית של הכוחות מסוריה, במהלך ביקור פתע בבסיס האווירי הרוסי בלטקיה, שם הוא נפגש עם נשיא סוריה בשאר אסד. לדברי פוטין, שצפוי להיבחר בקלות בבחירות במרץ, הכוחות בסוריה השלימו את מרבית משימותיהם. הוא הדגיש כי רוסיה תמשיך לתקוף פעילי טרור, אם הם "ירימו את ראשם".

בקרמלין הבהירו היום כי רוסיה תמשיך לשמור על יכולת לתקוף גורמי טרור מבסיסה בחמימים, לטקיה, ובטרטוס. "הודות לעובדה שהמבצע להציל את סוריה ולשחרר את אדמת סוריה מהטרוריסטים הושלם, אין עוד צורך בכוח לחימה נרחב", מסר דובר הקרמלין דימיטרי פסקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully