וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: כרזה אנטישמית הוצבה ליד בית הכנסת העתיק במדינה

המשטרה מחפשת אחר שני אלמונים שהציבו כרזה עם כיתוב המתייחס לתעמולה האנטישמית הנאצית מחוץ לבית הכנסת בלונדון. בצד השלט נתלה מגן דוד צהוב. מנהלת קהילת יהודי ספרד המקומית: "אירוע מדאיג"

בית הכנסת בוויס מרקס בלונדון. מתוך טוויטר, מערכת וואלה! NEWS
בית הכנסת בוויס מרקס בלונדון/מערכת וואלה! NEWS, מתוך טוויטר

משטרת בריטניה מחפשת אחר שני גברים שתלו כרזה עם כיתוב אנטישמי ובצדה מגן דוד צהוב ליד בית הכנסת העתיק ביותר במדינה, הנמצא בשכונת בוויס-מרקס שבלונדון. פשע השנאה נחשף במהלך שבוע המודעות הלאומי לפשעים מסוג זה במדינה, ובוצע על פי החשד ב-16 באוגוסט.

השניים תועדו במצלמות אבטחה כשהם מתקרבים ללוח מודעות מחוץ לבית הכנסת. מהמשטרה נמסר כי גם הכיתוב בכרזה התייחס לתעמולה האנטישמית הנאצית. לאחר מכן, הם ברחו מהמקום וטרם נתפסו, והמשטרה ביקשה מהציבור סיוע בזיהויים.

אליסון רוזן, מנהלת הקהילה הספרדית, שחבריה מופקדים על הפעלת בית הכנסת, אמרה כי "התקרית מדאיגה מאוד את חברינו הקבועים ואת המבקרים בבית הכנסת". עוד מסרה כי "נהיה אסירי תודה אם מישהו יצליח לזהות את הפושעים".

אדם בונד, האחראי על החקירה מטעם המשטרה, הבהיר כי אין מקום לפשע שנאה מכל סוג שהוא. "אנחנו רוצים שתושבי העיר ירגישו בטוחים כשהם מנהלים את שגרת יומם, לא משנה מי הם", הדגיש. פרטי האירוע נחשפו לאחר חשיפת נתוני משרד הפנים, לפיהם מספר פשעי השנאה בבריטניה עלה כמעט בשליש בשנה האחרונה. כך, בבריטניה ובווילס דווחו יותר מ-80 אלף תקריות במהלך תקופה זו.

עוד בוואלה! NEWS:
פעם נוספת: בית משפט פדרלי חסם את צו ההגירה החדש של טראמפ
גבר בן 46 נורה למוות בלוד; קרובי משפחתו פרצו מחסום רכבת - ונפצעו
הפלסטינים עצרו שתי ישראליות בדרכן לרמאללה והשיבו אותן לישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully