וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפיגוע בברצלונה: ילד בריטי בן שבע נעדר בעיר; אמו נפצעה קשה

חיפושים נרחבים אחר הילד ג'וליאן קדמן ששהה בעיר עם אמו. אביו סיפר כי שוחח עם בנו שעות ספרות לפני שנעלם, וכעת טס לברצלונה כדי להשתתף בחיפושים. בפיגוע נהרג גבר איטלקי לעיני אשתו ושני ילדיו. "בתו הקטנה לא תכיר את אביה"

צילום: סרטוני גולשים, רויטרס, עריכה: אריאל תמרין

ג'וליאן קדמן, ילד בן שבע ששהה עם אמו בברצלונה, נעדר בעיר מאז פיגוע הדריסה שאירע בה שלשום. אביו של ג'וליאן, אנדרו, מסר כי האם נפצעה בפיגוע באורח קשה וכי היא מאושפזת בבית חולים מקומי. קדמן הוא בעל אזרחות כפולה – בריטית ואוסטרלית. ראשת ממשלת בריטניה תרזה מיי התייחסה אתמול להיעדרו ואמרה כי חיפושים נרחבים מתבצעים אחריו בעיר.

סבו של ג'וליאן, טוני קדמן, כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי "הילד היה עם אמו, ג'ום, ואז הם נפרדו. בבקשה תשתפו אם יש לכם משפחה או חברים בברצלונה". לפי דיווחים, הילד התגורר לאחרונה עם אמו בעיר קנט שבבריטניה, אך אביו וסבו מתגוררים באוסטרליה. האב סיפר כי שוחח עם בנו שעות ספורות לפני שנעלם. כעת הוא בדרכו לברצלונה על מנת להשתתף בחיפושים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיפושים נרחבים. ג'וליאן בן ה-7/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרת החוץ של אוסטרליה ג'ולי בישופ אישרה כי אזרח אוסטרלי אחד נעדר וכי ארבעה אחרים נפצעו במתקפה. "אנחנו מודאגים, אבל אנחנו עובדים באופן צמוד עם הרשויות כדי להבין את המצב", אמרה לכתבים בעיר מלבורן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ברונו בן ה-35 נהרג לעיני משפחתו

ברונו גולוטה, אזרח איטליה בן 35, החזיק בידו של בנו רגעים ספורים לפני שנהרג בפיגוע. בנו הן בחמש אלסנדרו ואישתו מרטינה חזו במותו של גולוטה מפגיעת הרכב המסחרי ששעט לעבר העוברים ושבים בשדרות הרמבלס ההומות.

מרטינה, שנשאה בידיה את בתם בת השנה של הזוג, סיפרה לחבריה כי ברגעי האימה משכה את בנה לעברה וכך הצילה אותו. המשפחה, שמתגוררת בעיירה ליד מילאנו, הגיעה לעיר לרגל חופשה. גולוטה עבד כאיש מכירות של חברת מחשבים. מעמיתיו של האב נמסר כי "אנחנו שמים את עצמנו בנעליו של אלסנדרו הקטן, שעומד להתחיל ללמוד בכיתה א' בידיעה שהוא ומשפחתו לא יהיו אותו דבר שוב. ואנחנו חושבים על אחותו התינוקת שלעולם לא תכיר את אביה".

בפיגוע בברצלונה נהרגו 13 בני אדם ונפצעו יותר ממאה אחרים. 17 מהפצועים מאושפזים עדיין במצב אנוש בבתי החולים.

דקת דומייה בפלאקה דה קטלוניה, יום לאחר פיגוע הדריסה בלאס רמבלאס בברצלונה 18.8.17. רויטרס
דקת דומייה בכיכר קטלוניה בברצלונה, אתמול/רויטרס
כותרות העיותונים בספרד יום לאחר מתקפת הטרור 18.8.17. AP, מערכת וואלה! NEWS
ברצלונה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, AP
זירת פיגוע הדריסה בלה רמבלה ברצלונה, ספרד, 17 באוגוסט 2017. רויטרס
זירת הפיגוע בברצלונה, שלשום/רויטרס
שוטרים ליד זירת פיגוע הדריסה ליד לה רמבלה בברצלונה, 17 באוגוסט 2017. AP
ברצלונה, שלשום/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully