וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקל נפלה בשלג וסדקה את האגן: "תנוח 3 שבועות"

6.1.2014 / 13:45

קנצלרית גרמניה בילתה את חופשת חג המולד בהליכה בשלג בשוויץ ומעדה באחד המסלולים. בתחילה חשבה שמדובר רק בחבלה אך כעת היא מסתייעת בקביים, והיא נאלצה לבטל את פגישותיה

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל בביקור בגרינלנד. 2007. רויטרס
הקנצלרית מרקל בשלג, בזמנים יציבים יותר/רויטרס

קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל נפצעה בתאונת סקי בחופשה בשווייץ, ואובחן אצלה סדק באגן. דובר הממשלה, סטפן זייברט, אמר בברלין כי מרקל מסתייעת בקביים כדי ללכת, וכי הרופאים ציוו עליה מנוחה של שלושה שבועות.

"אסרנו עליה לטוס, ונאלצנו לבטל את רוב הפגישות שנקבעו עבורה", אמר זייברט בצהריים (שני). הוא מסר כי בין היתר, מרקל ביטלה ביקור שתוכנן לה בפולין ליום רביעי, וכי היא תיעדר מקבלת הפנים לראש הממשלה החדש של לוקסמבורג ביום חמישי. עם זאת, מרקל תשתתף בישיבת הממשלה ביום רביעי - הכינוס הראשון של כל השרים בקואליציה החדשה שהקימה.

אנגלה מרקל עם קביים. אפריל 2011. GettyImages
הקביים אינם זרים למרקל: ב-2011 היא נעזרה בהם אחרי ניתוח בברך/GettyImages

מרקל, בת 59, ידועה כחובבת טיולים וסקי. היא נפצעה בחופשת חג המולד, בעת שעסקה בסקי במישור (Cross-country) - הליכה על מגלשים לאורך מסלולים ארוכים, ענף שבעבר סיפרה כי הוא חביב עליה במיוחד. בתחילה היא סברה שמדובר בחבלה בלבד, אך בבדיקה רפואית התברר כי מדובר בסדק, שיחייב אותה להימנע מתזוזה עד להחלמה מלאה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"כמובן שהקנצלרית תוכל להמשיך לעבוד ולמלא את מחויבויותיה", הדגיש דובר הממשלה, בשיחה עם עיתונאים בברלין. לדבריו, התאונה אירעה בזמן שמרקל "צעדה במהירות נמוכה", אך הוא סירב למסור פרטים נוספים, ולא אמר עם מי היא הייתה.

בתקשורת הגרמנית מיהרו לקשור בין תאונת הסקי של מרקל, לזו שאירעה לגרמני מפורסם אחר - נהג המרוצים מיכאל שומאכר. הוא מאושפז בגרנובל במצב קשה, בעקבות תאונה שעבר לפני כעשרה ימים. ביום שישי, התקבצו מעריציו ומוקירו מול בית החולים כדי לציין את יום הולדתו ה-45 של אלוף המרוצים.

כותרות נוספות מהעולם
האם לעסקן החרדי שנרצח ונשרף בניו יורק עבר אפל?
חצי ארה"ב קפואה: מינוס 50 מעלות ו"קור קטלני"
האם 3 שודדים חטפו את מדלן? "פריצת דרך בחקירה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully