וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 14 נעדרת: "חשש שנפגשה עם גברים למטרות מין"

משפחה של אסמה סמית' לא יודעת את נפשה מדאגה. בתם עזבה את ביתה שבדרום מזרח אנגליה ונסעה ללונדון, לאחר שהתברר כי כשהייתה בגיל 13 כתבה שברצונה לשכב עם גברים בגירים

תעלומה בבריטניה: אסמה סמית', נערה בת 14, נעדרת זה שבוע וחצי ובני משפחה חוששים כי היא נסעה לבירה לונדון, שם תיאמה לקיים יחסי מין מזדמנים עם גברים בגירים שהכירה ברשת האינטרנט. משפחתה של אסמה, שמתגוררת בעיירה פארנהאם שבמחוז סארי, בדרום מזרח אנגליה, הביעה חשש רב לשלומה: "אני חושבת שאולי היא פגשה מישהו, או תכננה לפגוש מישהו. אני לא בדיוק יודעת, וזה הדבר שהכי מדאיג אותי", אמרה אחותה בת ה-19, סיאן.

"אנחנו מודאגים מאוד, היא פשוט נעלמה", אמר אביה, מרק. הסיבה לדאגה נעוצה בהודעות שהתברר כי עוד בהיותה בת 13 כתבה באתר ask.fm, שבו ניתן לשאול שאלות תוך שמירה על אנונימיות מוחלטת. בעבר נקשרו שני מקרי התאבדות בקרב בני נוער ל"לינץ' אינטרנטי" שחוו מצד גולשים באתר.

אסמה נשאלה באתר אם תהיה מוכנה לשקול יחסי מין מזדמנים, וענתה בחיוב. בהמשך אף ציינה כי היא אינה מעוניינת בשואל עצמו, כיוון שהיא "מעדיפה אותם מבוגרים". כעת חודשת המשפחה כי אסמה, שנראתה לאחרונה ב-12 בספטמבר בתחנת רכבת בלונדון, לאחר שהחליפה את בגדי בית הספר שלה, תיאמה להיפגש עם גבר אחד או יותר למטרות מין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיעוד הפעם האחרונה שנראתה סמית' בתחנת רכבת בלונדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשש אחר שמטריד את המשפחה הוא שהנערה תפגע בעצמה. כמו שני הנערים ששמו קץ לחייהם בעקבות עלבונות שספגו מצד גולשים באתר, גם אסמה נענתה בהודעות מלגלגות רבות שטענו כי אינה פופולרית בבית ספרה. "אני מתגעגעת לחברה הכי טובה שלי", כתבה בטוויטר חברתה לספסל הלימודים, שהסכימה להזדהות רק בשמה הפרטי, ג'ני. "אני מתפללת שהיא בסדר ומנסה להישאר חיובית. אני רק רוצה לדעת שהיא בסדר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המשפחה חוששת מהאפשרות שתפגע בעצמה. סמית' בתחנת הרכבת בלונדון, לפני כשבוע וחצי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully