וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוסרי: ירה באדם בשל ויכוח על הפילוסוף קאנט

16.9.2013 / 22:43

אדם מדרום רוסיה נעצר בחשד שירה כדורי גומי על אדם אחר, לאחר שוויכוח על הגותו של הפילוסוף הנודע בתור לחנות מכולת הידרדר לקטטה. האדם שנורה נפצע, אך אינו בסכנת חיים

ויכוח על תיאוריות של הפילוסוף בן המאה ה-18 עמנואל קאנט הסתיים בירי: סוכנות הידיעות הרוסית RIA דיווחה היום (שני) כי אדם ירה כדורי גומי על אדם אחר בעיר רוסטוב על הדון שבדרום מערב רוסיה לאחר שדנו בפילוסוף הגרמני. לא ברור מה היה תוכנו של הוויכוח.

"במהלך הקטטה החשוד נטל אקדח כדורי גומי וירה כמה יריות לעבר יריבו", מסר שוטר בעיר לסוכנות הידיעות. הוא הוסיף כי החשוד בירי נעצר והפצוע נלקח לבית החולים והוא אינו נמצא בסכנת חיים.

שני הווכחנים חיכו בתור לחנות מכולת. החשוד בירי צפוי לעונש מאסר מירבי של 10 שנים בכלא בשל גרימה מכוונת של נזק גופני, כך לדברי המשטרה. את הזמן בכלא יוכל לתעל לטובת קריאה בתיאוריות המוסר של הפילוסוף האהוב עליו.

קאנט נולד ב-1724 בקניגסברג שבפרוסיה ומת בגיל 80. בשנת 1781 פרסם את ספרו המוכר ביותר "ביקורת התבונה הטהורה", שהשפיע על פילוסופים מכל העולם. הוא נחשב לאחד מהוגי הדעות החשובים של הנאורות ולאחד הפילוסופים הגדולים של כל הזמנים.

לקריאה נוספת:
ארה"ב: בן 10 ירה למוות באמו כי התעללה בו נפשית
בגלל חמץ: תושב הבירה נאשם שתקף אשתו בכיכר לחם
תכננו רצח נערה בשל ויכוח ברשת - וייכלאו לשנתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully