וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז: שני אנשי חב"ד נעצרו בפרשת התעללות מינית

לפי כלי תקשורת בצרפת, השניים, רב ומנהל בית ספר יהודי, נעצרו בחשד שלחצו על הורי תלמידים שלא להתלונן על מעשים מגונים שנעשו לכאורה בילדיהם בבית הספר ברובע ה-19 בפריז

סערה בצרפת: שני חברי קהילת חב"ד בפריז נעצרו בחודש שעבר בחשד שהפעילו לחץ על הורי תלמידים בבית ספר יהודי ברובע ה-19 בעיר על מנת שלא יתלוננו במשטרה על מעשים מגונים שבוצעו לכאורה בילדיהם בבית הספר בשנה שעברה. כך דיווחו היום (חמישי) כלי התקשורת במדינה.

על פי הדיווחים, השניים, מנהל בית הספר "בית חנה" ורב הקהילה, נעצרו ב-31 ביולי. לאחר שנעצרו, שוחררו השניים בתנאים מגבילים עד תחילת משפטם - במסגרתו יועמדו לדין בגין "אי חשיפת התעללות מינית בקטינים מתחת לגיל 15". גורמים בסביבתו של מנהל בית הספר הכחישו את הפרטים. "מדובר במידע שגוי", מסרו הגורמים לאתר "מטרו ניוז". בקהילת חב"ד בעיר סירבו להתייחס לפרטים.

בחודש פברואר השנה הועמד לדין עובד נוסף של בית הספר, רב ששימש בתפקיד מורה למתמטיקה, בחשד לביצוע עבירות דומות. הוא הואשם בכך שלא דיווח למשטרה על מעשים מגונים שבוצעו לכאורה על ידי צוות בית הספר, בעקבות תלונות מצד כמה מהורי התלמידים. מהדיווחים עולה כי העבירות נעשו בשלוחה של בית הספר ברובע ה-20 בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully