וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחה לנחשים הוכש באמצע הרצאה ומת לעיני הקהל

דיטר זורן הגרמני הגיע לדרום צרפת כדי ללמד את התושבים לא לפחד מזוחלים. לפתע, במהלך ההרצאה, הכיש אותו נחש הצפע שהחזיק. הוא הספיק להחזירו לכלוב – ואז לקה בהתקף לב ומת

כל עבודה מכבדת את בעליה – אבל יש עבודות שגם מסכנות את בעליהן: דיטר זורן, גרמני בן 53, קיפח שלשום (שלישי) את חייו בגלל נחש – החיה שסיפקה לו את פרנסתו. זורן, מומחה לנחשים, העביר הרצאה על זוחלים בכפר בצרפת כאשר נחש הצפע הארסי שהחזיק בידו הכיש אותו לפתע כמה פעמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהג לעודד את הקהל להחזיק את הזוחלים. זורן עם נחשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הפרסום במהדורה הגרמנית של אתר החדשות "The Local", זורן המופתע הספיק להחזיר את הנחש לכלוב, על מנת למנוע הכשה של אנשים נוספים שהיו לידו. אולם תוך שניות ספורות הוא קיבל התקף לב ומת תוך זמן קצר. למרבה האירוניה, זורן היה בעיצומו של ביקור בדרום צרפת, שמטרתו הייתה ללמד את האזרחים על נחשים וזוחלים אחרים – קרוקודילים, עקרבים ועכבישים – ולסייע להם להתגבר על פחדיהם.

גורמי רפואה שהוזעקו למקום ניסו להעניק לזורן מנות דם, אך אלה לא הצליחו להציל אותו. אושי קאלוס, שותפו של זורן להרצאות, סיפר כי מותו של חברו נגרם כתוצאה מ"תגובה אלרגית נדירה ביותר". הוא ציין כי זורן נהג לעודד את הקהל בהרצאותיו להחזיק את הזוחלים השונים. לדבריו, התקרית המצערת הייתה "חריגה בצורה יוצאת דופן". ככל הנראה, עבור תושבי הכפר הצרפתי, הרצאתו האחרונה של זורן לא סייעה לפתור את חששותיהם מהזוחלים הארסיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully