וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת התאבדות האחות: תלתה עצמה עם צעיף במגורים

הצגת ממצאי חקירת מותה של האחות הבריטית, שהתאבדה לאחר שנפלה קורבן למתיחה בה נחשפו פרטים על מידלטון, נפתחה בלונדון. "פרקי ידיה היו חבולים והיא הותירה שלושה מכתבים"

מתוך שידורי הטלוויזיה באוסטרליה

(צפו בראיון שהעניקו המגישים האוסטרלים שביצעו את המתיחה)

האחות הבריטית שהתאבדה בעקבות מתיחה בה נחשפו פרטים על קייט מידלטון, התאבדה במגורי האחיות בבית החולים - כך עולה מחקירת מותה, שמוצגת היום (חמישי) בבית משפט בלונדון. עוד עולה כי האחות, ג'סינטה סלדאנה, נמצאה על ידי עמיתתה לעבודה, כשהיא תלויה בארון הבגדים בחדרה באמצעות צעיף. פרקי ידיה היו חבולים.

בהצגה של מסקנות החקירה, נחשף גם כי האחות כתבה שלושה מכתבי התאבדות - שניים מהם נמצאו בחדרה בבית החולים, ואחד נוסף נמצא בין חפציה. לצד זאת, צויין כי אין ראיות לכך שמדובר באירוע פלילי.

בתוך כך, ארגון הפיקוח על התקשורת באוסטרליה פתח בחקירת המתיחה שהובילה לאירוע הטרגי – אשר בוצעה על ידי שני מגישי רדיו אוסטרלים בשם מל גרייג ומייקל כריסטיאן. השניים התראיינו בתחילת השבוע לראשונה לכלי התקשורת במדינה והביעו צער רב וחרטה בעקבות המקרה. עם זאת, ציינו כי לא יכלו לצפות את תוצאות המתיחה.

מל גרייג ומייקל כריסטיאן, שדרני הרדיו שמתחו את ג'סינטה סלדאנה, האחות שטיפלה בנסיכה קייט מידלטון והתאבדה. סידני, דצמבר 2012. רויטרס
לא יעמדו במוקד החקירה של רשות התקשורת האוסטרלית. המגישים גרייג וכריסטיאן/רויטרס

הארגון, רשות התקשורת והעיתונות באוסטרליה, ACMA, הודיע כי פתח בחקירה רשמית של האירוע. עוד נמסר כי החקירה תתמקד בבכירי תחנת הרדיו שאחראית לרשת, ולא בגרייג ובכריסטיאן עצמם. על פי ההודעה, הארגון יבדוק האם התחנה הפרה את "כללי השידור" עליהם חתמה לצורך קבלת רישיונה כתחנה מסחרית.

המתיחה אירעה בשבוע שעבר, כאשר גרייג וכריסטיאן התקשרו לבית החולים בלונדון בו הייתה מאושפזת הנסיכה הבריטית קייט מידלטון, בשל בחילות קשות מהן סבלה כחלק מהריונה. השניים התחזו למלכה אליזבת ולנסיך צ'ארלס, וסלדאנה שענתה לשיחתם, העבירה אותם לאחות הפרטית של מידלטון – אשר מסרה פרטים אישיים אודות מצבה של הנסיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully