וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה של האחות שהתאבדה בבריטניה: "אני הרוס"

בהודעה בפייסבוק, כתב בעלה של האחות שנפלה קורבן למתיחה בה נמסרו פרטים על קייט מידלטון: "אני הרוס בעקבות מות אשתי האהובה". דיווח: השדרים שביצעו את המתיחה ייחקרו

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

מאות מנחמים הגיעו במהלך סוף השבוע לבית בבריסטול בו מתגוררת משפחתה של ג'סינטה סלדאנה, האחות הבריטית שהתאבדה לכאורה ביום שישי האחרון לאחר שנפלה קורבן למתיחה מצד שדרי רדיו אוסטרלים במהלכה נחשפו פרטים על מצבה של הנסיכה הבריטית ההרה קייט מידלטון. בעלה של סלדאנה בת ה-46, שהותירה אחריה שני ילדים בגילאי 16 ו-14, כתב אתמול (שבת) בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא "הרוס" בעקבות מותה של רעייתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונתה של סלדאנה שהופצה בתקשורת הבריטית מתוך עמוד הפייסבוק של בתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני הרוס לחלוטין בעקבות מותה הטרגי של אשתי האהובה ג'סינטה בנסיבות כה טרגיות", כתב בנדיקט ברבוזה בן ה-49. כמו כן, ציין כי "היא תובא למנוחות בשירבא שבהודו" – הכפר במחוז אודופי בו נולדה ובו מתגוררים רבים מבני משפחתה. גם בתה בת ה-14 של סלדאנה, לישה, כתבה בעמוד הפייסבוק שלה לאחר מות אמה – "אני מתגעגעת אלייך, אני אוהבת אותך".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"עדיין מנסים לברר אם זו הייתה תאונה"

אחותה של סלדאנה, קרולין, אמרה לעיתונאים בבריטניה כי המשפחה עדיין ממתינה למידע נוסף על נסיבות האירוע הטרגי. "אנחנו עדיין תוהים מה קרה, אולי זו הייתה תאונה שאירעה בעת שהיא הייתה בדרכה חזרה הביתה מבית החולים", אמרה. לדבריה, כששוחחה עם גיסה ברבוזה לאחר מות אשתו הוא "לא הצליח לדבר ונשבר".

בתוך כך, השדרים מל גרייג ומייקל כריסטיאן, שהתחזו למלכת אנגליה אליזבת' ולבנה הנסיך צ'ארלס, ככל הנראה ייחקרו על ידי המשטרה בעקבות תוצאות המתיחה. על פי "הסאן" הבריטי, הסקוטלנד יארד יצר קשר עם משטרת אוסטרליה – עקב דיווחים כי השניים נמלטו ומסתתרים מהרשויות בעקבות התקרית. על פי הדיווח, השניים אף עלולים להישפט בגין חשד להריגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully