וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בבריטניה: האחות שמסרה פרטים על קייט התאבדה

גופתה של האחות שנפלה קורבן למתיחה של שני שדרי רדיו אוסטרליים שהתחזו לנסיך צ'ארלס ולמלכה אליזבת' נמצאה בסוף לבית החולים. וויליאם וקייט הביעו צער: "לבנו עם משפחתה"

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

אחות בית החולים, שנפלה קורבן למתיחה בידי שני שדרי רדיו שהתחזו לנסיך צ'ארלס ולמלכת אנגליה וביקשו לקבל פרטים אודות מצבה של הדוכסית קייט מידלטון, שמה ככל הנראה קץ לחייה.

האחות, ג'סינטה סלדאנה, נמצאה מחוסרת הכרה בסמוך לבית החולים "המלך אדוארד השביעי" בלונדון ולאחר ניסיונות החייאה, נאלץ הצוות הרפואי שהוזעק למקום לקבוע את מותה. מהמשטרה נמסר כי החשד העיקרי, כאמור, הוא שסלדאנה - נשואה ואם לשני ילדים, שמה קץ לחייה בעקבות המתיחה. הודעה על מותה נמסרה לבני משפחתה.

נושא: קצין משטרה מחוץ לבית החולים על שמו של המלך אדוארד השביעי בו אושפזה קייט מידלטון בלונדון, דצמבר 2012. רויטרס
קצין משטרה בכניסה לבית החולים בו אושפזה מידלטון/רויטרס

הנסיך וויליאם ורעייתו קייט מיהרו למסור את תנחומיהם הכנים על מותה של האחות ואמרו כי הם "מצטערים עמוקות" על המקרה. "הוד מלכותם טופלו באופן נפלא כל כך בכל הזמן על ידי כל אחד מצוות בית החולים, ומחשבותיהם ותפילותיהם עם משפחתה של ג'סינטה סלדאנה, חבריה ועמיתיה בזמן קשה זה", נמסר בהצהרה ממשרדו של הנסיך וויליאם.

זמן קצר לאחר היוודע מותה של האחות, מסר מנכ"ל בית החולים ג'ון לופת'האוס הודעה קצרה לתקשורת. "אני יכול לאשר את המוות הטראגי של עובדת בית החולים", אמר. "היא עבדה בבית החולים למעלה מארבע שנים, והייתה אחות מצוינת". הוא הוסיף כי "היא הייתה הקורבן האחרון למתיחה בבית החולים. בית החולים תמך בה בזמן הקשה. כולם המומים מהאובדן של הקולגה האהודה והמוערכת. מחשבותינו והדאגה העמוקה למשפחתה וחבריה". יצוין, כי ככל הנראה סלדאנה היא האחות אשר ענתה תחילה לטלפון והעבירה את השיחה לאחות שטיפלה בקייט - והיא זו שמסרה את פרטי האשפוז.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קייט מידלטון והנסיך וויליאם ביציאה מבית החולים בלונדון. דצמבר 2012. רויטרס
הביעו תנחומיהם על המוות הטראגי. קייט ווויליאם יוצאים מבית החולים בתום האשפוז, השבוע/רויטרס

ביום רביעי החליטו שני שדרני רדיו אוסטרלים, שהביעו דאגה ממצבה הבריאותי של הנסיכה הבריטית שאושפזה בשל בחילות בוקר קשות בעקבות הריונה, להתקשר לבית החולים ולדרוש בשלומה. אלא שבמקום להזדהות בשמם, החליטו השניים לערוך מתיחה בשידור חי ולנסות ליצור קשר עם הדוכסית מקיימברידג' כשהם מתחזים לחמיה של קייט, הנסיך צ'ארלס, ולהוד מעלתה מלכת אנגליה - אליזבת השנייה.

המכלה אליזבת' יוצאת מבית החולים על שמו של אדוארד השביעי בלונדון, יוני 2012. AP
המלכה אליזבת' בצאתה מבית החולים בלונדון/AP

במפתיע, המתיחה הצליחה, והשדרן והשדרנית – מל גרייג ומייקל כריסטיאן - הצליחו לנהל שיחה שלמה עם האחות האישית של קייט מידלטון בבית החולים. בשיחה הציעה האחות לשניים לבקר בשעות הערב "לאחר שקייט תתאושש מעט", ואף ציינה באילו שעות ערך בעלה הנסיך וויליאם ביקור באותו יום. "מצבה יציב יחסית. היא לא הקיאה במשמרת שלי, והיא ישנה לסירוגין", מסרה האחות בשידור, "אני חושבת שקשה לה לישון במיטה שהיא לא מכירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully