וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: התחזו למלכה - והגיעו לאחות הפרטית של קייט

שני שדרני רדיו התקשרו לבית החולים בלונדון בו מאושפזת מידלטון והתחזו לאליזבת ולנסיך צ'ארלס. המתיחה צלחה, והאחות שמטפלת בנסיכה סיפרה: "קשה לה לישון במיטה זרה"

עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

בדיחה בטעם רע: שני שדרני רדיו אוסטרלים הביעו דאגה ממצבה הבריאותי של הנסיכה הבריטית קייט מידלטון, המאושפזת בשל בחילות בוקר קשות כתוצאה מהריונה – והחליטו היום (רביעי) להתקשר לבית החולים ולדרוש בשלומה. אלא שבמקום להזדהות בשמם, החליטו השניים לערוך מתיחה בשידור חי ולנסות ליצור קשר עם הדוכסית מקיימברידג' כשהם מתחזים לחמיה של קייט, הנסיך צ'ארלס, ולהוד מעלתה מלכת אנגליה - אליזבת השנייה.

במפתיע, המתיחה הצליחה, והשדרן והשדרנית – מל גרייג ומייקל כריסטיאן - הצליחו לנהל שיחה שלמה עם האחות האישית של קייט מידלטון בבית החולים על שם המלך אדוארד השביעי בלונדון. בשיחה הציעה האחות לשניים לבקר בשעות הערב "לאחר שקייט תתאושש מעט", ואף ציינה באילו שעות ערך בעלה הנסיך וויליאם ביקור באותו יום.

"היא לא הקיאה במשמרת שלי"

"מצבה יציב יחסית. היא לא הקיאה במשמרת שלי, והיא ישנה לסירוגין", מסרה האחות בשידור, "אני חושבת שקשה לה לישון במיטה שהיא לא מכירה". לאחר השיחה, השתאתה השדרנית גרייג שחיקתה בהצלחה את המלכה אליזבת: "היא נתנה לנו מידע אמיתי!".

בבית החולים אישרו את דבר המתיחה והודיעו כי הצוות "מתנצל מעומק הלב" על התקרית. בהודעה מטעם בית החולים הלונדוני נכתב כי "זו הייתה מתיחה טיפשית וכולנו מצרים על כך. אנחנו מתייחסים לחיסיון המטופלים ברצינות גדולה ולפיכך נבדוק את מדיניות השימוש של בית החולים בטלפון". לא נמסרה תגובה ממשרדו של הנסיך וויליאם.

מלכת אנגליה אליזבת השנייה צופה בתחרות שחייה. רויטרס
החקיינית התעניינה באילו שעות אפשר לבקר את קייט. המלכה אליזבת המקורית/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully