וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: הבעל גילה אחרי עשרים שנה שאשתו היא גבר

"אני מרגיש כאילו נאנסתי כל השנים האלה", אמר ז'אן בן ה-64, שהעיד כי אשתו הייתה תמיד יפה ונשית. "היא הייתה אם נהדרת, אבל לא ידעה לגהץ – ועכשיו אני מבין למה", אמר

זה סיפור על בעל ואישה. ועוד בעל. תושב בלגיה בן 64 נחרד לאחרונה לגלות שמי שהייתה אשתו בעשרים השנים האחרונות, היא - ובכן - לא ממש אישה. לפי ה"דיילי מייל" הבריטי, לאחר שגילה שלקח לו לאישה גבר, סיפר ז'אן, שסירב למסור את שמו המלא, כי לא היה לו מושג שאשתו נולדה כגבר.

התגלית המרעישה הגיעה לאוזניו של ז'אן רק לאחרונה, כאשר בן דודה של אשתו, שמוצאה אינדונזי, החליט לחשוף בפניו את האמת. ז'אן סיפר כי הכיר את אשתו, שאימצה לפני שנים רבות את השם מוניקה, בשנת 1993, כאשר זו הגיעה לעיר מגוריו אנטוורפן כדי לשמש או-פר בבית אחותו. ז'אן העיד כי אשתו הייתה תמיד יפה ונשית מאוד. "קשר הנישואים השני שלי היה במצב רעוע באותה תקופה, ומהר מאוד התאהבנו", סיפר ז'אן לעיתון הבלגי "ניוזבלד".

"חשבתי שהיא אישה מושכת, והיא הייתה נשית לגמרי, וללא כל סממנים גבריים", המשיך הבעל המרומה. הוא סיפר כי מוניקה הייתה בת 27 והוא היה בן 44 כשהשניים נישאו, ובשל פער הגילים והעובדה שהיו לו כבר שני ילדים מנישואיו הקודמים, הוקל לו כאשר היא אמרה שאינה מעוניינת להיכנס להיריון. "במשך השנים היא נהגה לקחת גלולות נגד היריון, ואפילו כשהיינו במצבים אינטימיים, לא הבחנתי במשהו חריג". ז'אן העיד גם כי אשתו הייתה אם נהדרת לילדיו וגם בשלנית מעולה, אבל "בניקיון ובגיהוץ פחות הצלחנו - ועכשיו אני מבין למה". הבעל המזדקן הסביר כי בשנתיים האחרונות עלה הקשר עם אשתו על שרטון, כאשר זו התחילה לצאת מהבית בשעות מאוחרות כשהיא לובשת "בגדים חושפניים מאוד", לדבריו. "היו לה יותר ממאה זוגות נעליים, ואפילו תפסתי אותה בוהה בתמונות של בחורים צעירים באינטרנט", טען.

יחד עם זאת, אמר ז'אן כי לא עלה בדעתו הדבר, עד אשר הגיע קרוב משפחתה ובישר לו על כך. "כשסיפרתי על כך לבני, הוא אמר שהכיר שמועות לפיהן מוניקה הייתה פעם גבר". לאחר מספר ימים התייצב ז'אן מול האישה שאיתה חי שנים ארוכות והטיח בפניה את השאלה הקשה מכל. למוניקה לא נותר אלא בפניו שנולדה כזכר ועברה בצעירותה ניתוח לשינוי מין. "העולם שלי התמוטט בשניות", הוא סיפר, "אני מרגיש כאילו נאנסתי כמעט עשרים שנים". השניים, מסתבר, עדיין גרים באותו בית למורת רוחו של ז'אן, שטרם קיבל אישור משפטי להתגרש ממנה. "אנחנו גרים בחדרים נפרדים ובקושי מדברים. מה שמוניקה עשתה לי ולמשפחתי הוא בלתי נסלח, אני רק רוצה שהיא תצא מחיי", הוא אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully