וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטחי שר התיירות אולצו לעבור בדיקה ברוסיה

טל שלו

28.9.2012 / 21:02

אנשי ביטחון ברוסיה דרשו ממאבטחיו של השר סטס מיסז'ניקוב להתפשט בבדיקה ביטחונית, על אף שהשר הוזמן לכנס כלכלי רשמי של הממשל הרוסי בעיר ניז'ני-נובגורוד. ישראל מחתה

תקרית דיפלומטית חמורה ברוסיה: מאבטחיו של שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, אולצו היום (שישי) לעבור בידוק ביטחוני מקיף בכנס כלכלי רשמי של ממשלת רוסיה בעיר ניז'ני-נובגורוד. זאת, על אף שהגיעו בהזמנה מיוחדת של סגן ראש ממשלת רוסיה.

סטס מיסז'ניקוב שר התיירות בכנס ההתאחדות המלונאים, ספטמבר 2012. דרור עינב
המאבטחים הישראלים עברו בדיקה ביטחונית מקיפה. השר מיסז'ניקוב ומאבטחיו/דרור עינב

סגן ראש הממשלה ביקש משר החוץ, אביגדור ליברמן, לשלוח נציג ישראלי בכיר לכנס, וזה פנה לשר התיירות מיסז'ניקוב בבקשה שייצג את ישראל. אתמול הגיעו השר ופמלייתו לעיר שבה נערך הכנס, והיום, כאשר נכנסו מיסז'ניקוב ומאבטחיו הישראלים לבית המלון שבו התקיים הכנס, ניגשו אליהם אנשי ביטחון הפנים ברוסיה (FSB), ודרשו מהמאבטחים להתלוות אליהם לבדיקה, כדי לוודא שאינם חמושים. מיסז'ניקוב הסביר כי מדובר במשלחת מיניסטריאלית רשמית, וכי המאבטחים אינם חמושים, אך אנשי הביטחון הרוסים אילצו את המאבטחים הישראלים להתלוות אליהם לחדר צדדי, שם אילצו אותם להתפשט לצורך הבדיקה.

ליברמן יגיש מחאה ללברוב

בעקבות התקרית הדיפלומטית, הגישה שגרירות ישראל במוסקבה מחאה חריפה למשרד החוץ הרוסי. משרד החוץ בירושלים הגיש בנוסף מחאה נמרצת לשגריר רוסיה בישראל. שר החוץ ליברמן, המבקר בניו יורק לרגל העצרת הכללית של האו"ם, ייפגש היום עם עמיתו הרוסי, סרגיי לברוב, וימחה בפניו בחריפות.

שמו של השר עלה בתחילת החודש לכותרות בעקבות תחקיר שנערך בחדשות 2, בו חשפו לכאורה גורמי אבטחה את אורח חייו של השר, הכולל לטענתם התהוללות במועדוני לילה, השתכרות לעתים תכופות, פגיעה בעבודתו השוטפת וחשיפתו לסיכוני אבטחה. כמה מאבטחים טענו כי מיסז'ניקוב נעדר מישיבת הממשלה שבה אישרו השרים את העסקה לשחרורו של גלעד שליט משבי חמאס. לאחר הפרסום אמר השר ליברמן כי "אין דמיון בין מה שתואר לבין המציאות, הייתה פה התנפלות ושמחה לאיד".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully