וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיכה נגד העדשה: קייט תתבע מפרסמי תמונות העירום

עורכת המגזין הצרפתי שפרסם תיעוד של קייט מידלטון בחזה חשוף, טוענת כי "התמונות מלאות שמחת חיים". מנגד, בבית המלוכה כבר פתחו בהליכים משפטיים בגין חדירה לפרטיות

הנסיך הבריטי וויליאם ואשתו קייט מידלטון פתחו בהליכים משפטיים נגד המגזין הצרפתי CLOSER, אשר פרסם אתמול (שישי) תמונות של הנסיכה בחזה חשוף שצולמו ללא ידיעתה. דובר של משפחת המלוכה מסר כי התלונה על חדירה לפרטיות נגד המגזין הוגשה בצרפת, בה צולמו התמונות האינטימיות במהלך חופשה של הזוג המלכותי.

"התמונות בכלל לא שערורייתיות", התגוננה אתמול לורנס פיו, עורכת המגזין CLOSER, "הן מציגות אישה צעירה משתזפת בחזה חשוף, כפי שעושות מיליוני נשים". בראיון לסוכנות הידיעות הצרפתית, אמרה פיו כי "לא צריך לעשות מזה דרמה. התגובה הייתה קצת חסרת פרופורציה. מדובר בזוג צעיר שרק נישא, הם מאוהבים, הם יפים, היא נסיכה במאה ה-21".

פיו ציינה כי האדם שצילם את התמונות הינו "צלם מקצועי" שעבד עם העיתון מספר פעמים בעבר, וכי "ניתן היה לראות את הזוג בקלות מן הרחוב". כמו כן, הוסיפה פיו כי "התמונות הללו מלאות שמחת חיים, הן לא משפילות. היו השוואות בין התמונות הללו לתמונות של הארי, אבל הן לא דומות. התמונות של קייט לא משפילות".

מגזין צרפתי שפרסם תצלומי עירום של הנסיכה קייט מידלטון. ספטמבר 2012. רויטרס
"הם מאוהבים, הם יפים, היא נסיכה במאה ה-21". קייט בדוכנים/רויטרס

התמונות צולמו לפני כשבועיים בעת חופשה של הדוכס והדוכסית מקיימבריג' עם אחד מקרובי משפחתם, לורד לינלי, במחוז פרובאנס שבדרום צרפת. בחלקן נראית קייט ללא כל חלק עליון, כאשר היא אינה מודעת לנוכחות המצלמות. לאחר הפרסום נמסר בהודעה רשמית מטעם בני הזוג כי "מדובר בחצייה של כל הקווים האדומים". דוברי הארמון מיהרו להבהיר כי "השניים היו בחופשה פרטית ועשו דברים שמותר לעשות", והביעו זעם על פרסום התמונות ועל ניצול הרגעים האינטימיים שחלקו הנסיך והנסיכה זה עם זה.

כמו כן, עם פרסום התמונות, נמסר מלשכתו של הנסיך צ'רלס כי הדבר מזכיר את התנהגות העיתונאים וצלמי הפפראצי התוקפניים שפעלו בימי הנסיכה דיאנה. דיאנה, רעייתו המנוחה של צ'רלס ואמו של וויליאם, נהרגה בפריז בשנות התשעים כשנמלטה מצלמים שרדפו אחריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully