וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי התבדח על תמונות העירום: אינני ידוע בביישנותי

הנסיך הסורר, שתצלומיו בעירום זכו לפרסום עולמי, השתתף באירוע צדקה בו אמר לאלכס בן השש: "אתה מסתכל על אמך כאילו אתה רוצה לומר משהו אבל מפחד שהיא תנזוף בך"

עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

הנסיך הבריטי הארי הופיע הערב (שני) בפומבי, בפעם הראשונה מאז פורסמו תמונות העירום שלו במסיבה פרטית בלאס וגס שעוררו סערה בממלכה. הארי השתתף בטקס הענקת פרסים של ארגון לרווחת ילדים הסובלים ממחלות קשות, אותו הוא לקח תחת חסותו. הארי הרבה לחייך באירוע, שנערך במלון בלונדון והצטלם עם אלכס בן ה-6, שנלחם בסרטן הדם מאז גיל 3. כשנשאל הילד לפני המפגש מה יגיד לנסיך, הוא השיב בחיוך: "אני שמח שאתה לבוש, הנסיך הארי".

הנסיך הארי בהופעה פומבית ראשונה מאז פרסום תמונות העירום. רויטרס
"בוא לא נדבר על זה כאן". הארי ואלכס/רויטרס

על פי הדיווחים בתקשורת הבריטית, במפגש עצמו נאלם הילד דום. הנסיך זיהה את מבוכתו ואמר לו: "אתה כל הזמן מסתכל לעבר אמך. נראה שאתה מאוד רוצה לומר משהו, אבל אתה חושש שהיא תנזוף בך. שמעתי שהתראיינת קודם לכן ואמרת משהו שובב, אבל בוא לא נדבר על זה כאן", הוסיף. בנאום נשא הארי באירוע הוא קרץ לתמונותיו שפורסמו ואמר: "כולכם – ילדים, משפחות, אחיות, רופאים, מתנדבים- כל כך יוצאי דופן שקשה לתארכם במילים, אבל בתור אחד שלא ידוע בביישנותו – אני אנסה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני שמח שאתה לבוש". התמונות שגרמו לשערוריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התמונות המביכות התפרסמו באתר הרכילות TMZ, ולפי הדיווח צולמו במהלך סוף שבוע פרוע, עת שהה הנסיך עם חבריו בסוויטה במלון בלאס וגאס שבארצות הברית. הנסיך וחבריו פשטו את בגדיהם במסגרת משחק ביליארד חושפני. הארי, כך דווח, "ירד לבר של המלון ופגש חבורה של בחורות לוהטות", אותן הזמין לסוויטת ה-VIP שלו.

הנסיך הארי בהופעה פומבית ראשונה מאז פרסום תמונות העירום. רויטרס
הופעה ראשונה בציבור. הארי, היום/רויטרס

באחת התמונות, נראה הנסיך כשהוא עירום כביום היוולדו, מסתיר בשתי ידיו את איבר מינו, ובחורה – עירומה גם היא – נצמדת אל גבו. בתמונה אחרת, נראה הארי נצמד אל גבה של אחת הצעירות, כשישבנו חשוף לעדשת המצלמה. עם זאת, בדיווח האתר לא נאמר מי הן הנשים שלקחו חלק בהשתובבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully