וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף מבלים בפאב עם מסור חשמלי - המצלמות תיעדו

צעיר גורש מפאב בעיר האל באנגליה כי סירב לכבות סיגריה. הוא חזר אליו זועם ומצויד במסור חשמלי, והצליח לקטוע את ידו של אחד המבלים בטרם נוטרל - והכל מול מצלמות האבטחה

יח"צ - חד פעמי

(צילום: סרטון חובבים שהועלה ליוטיוב; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

האירוע הקשה שתיעודו מובא כאן התרחש בחודש אוגוסט האחרון בעיר האל שבצפון אנגליה. דין דינן בן ה-24 הורחק מפאב מקומי לאחר שסירב לכבות את הסיגריה שלו. פחות משעה אחר כך, הוא שב לאותו המקום, כשבידיו מסור חשמלי.

רגעי האימה תועדו במצלמות האבטחה בפאב. כשהוא שיכור ומסומם, נראה דינן נכנס מבעד לדלת, מנופף במסור לכל עבר ומאיים על הלקוחות שרק באו לשתות ולבלות, ונקלעו לסיטואציה שכמו נלקחה מסרט אימה. בהמשך הוא נראה מצמיד את מכשיר החיתוך החשמלי לראשו של אחד הלקוחות, כשהמבלים מתחילים להטיח בו כיסאות. במקום משתררת בהלה מוחלטת, והלקוחות נאלצים לנוס על חייהם.

לבסוף מנפץ דינן את דלת הזכוכית ונמלט מהמקום, כשאחד המבלים ממשיך לרדוף אחריו עם חבית בירה ענקית, ומשליך אותה עליו בניסיון למנוע את בריחתו. מבלים נוספים מהפאב רודפים אחריו לרחוב הסמוך, ובתום מאבק קצר מצליחים לעצור אותו ולפרוק ממנו את נשקו. האירוע הקשה הסתיים בסופו של דבר עם פצוע אחד בלבד - אדם שרק ניסה להגן על חברו, ודינן הצליח לגדוע את ידו, שחוברה אחר מכן בניתוח מורכב.

התוקף עצמו נעצר מידית, הואשם בגרימת חבלה חמורה, בהחזקת נשק ובפגיעה ברכוש, ובית המשפט גזר עליו שלוש שנות מאסר. "מדובר באירוע מזעזע במיוחד", כתב השופט. "רק הרעש של מסור במקום כמו זה יכול לזרוע בהלה ופחד בקרב המבלים, וזה אכן מה שקרה. זה עלול היה להסתיים גרוע הרבה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully