וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתשדיר של פוטין: התפשטי - וזכי באייפד

ראש ממשלת רוסיה עדיין לא הודיע רשמית אם יתמודד על הנשיאות, אבל "הצבא של פוטין" כבר התחיל לעבוד ברשת: "אני מטורפת על פוטין", אומרת דוגמנית בסרטון. "אקרע את בגדיי למענו"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: מיוטיוב; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ')

ראש ממשלת רוסיה, ולדימיר פוטין, אמנם עדיין לא הכריז רשמית כי יתמודד לנשיאות המדינה בבחירות שייערכו בשנה הבאה, אולם סרטון חדש שעלה לרשת מעניק יותר מרמז לגבי כוונותיו.

מאחורי הסרטון, הגדוש במסרים סקסיסטיים בוטים, עומד ארגון בשם "הצבא של פוטין", שככל הידוע אינו מופעל ישירות על ידי ראש הממשלה, אך הוא בהחלט מזוהה איתו. הקישור אליו פורסם לראשונה בבלוג של קיריל שיטוב, פוליטיקאי רוסי ממפלגתו של פוטין, וצבר תאוצה בימים האחרונים ברשת חברתית פופולארית ברוסיה.

הדוגמנית היפהפייה "דיאנה", גיבורת התשדיר הפרובוקטיבי, מסבירה בו כי נשים צעירות, חכמות ויפות התקבצו יחד "בצבא של פוטין". בין היתר היא אומרת כי "אני מטורפת על אדם אחד ששינה את החיים במדינה שלנו. הוא פוליטיקאי בעל יכולות. הוא גבר אלגנטי. הוא ולדימיר פוטין. מיליונים מעריצים אותו, בוטחים בו. אך יש הרבה אנשים שמטיחים בו רפש. אולי הם מפחדים? או אולי הם עושים זאת מתוך חולשה? כי הם לעולם לא יהיו במקומו".

אבל גולת הכותרת של הסרטון מגיעה ללא ספק לקראת סיומו: דיאנה מזמינה את נשות רוסיה "לקרוע את בגדיהן" לשם הבעת תמיכה בפוטין - ואף עושה זאת בעצמה. היא אף קוראת לנשים לצלם עצמן מתפשטות ולהעלות את הסרטונים לרשת - ויש גם פרס: מכשיר אייפד לגולשת הזוכה.

ולדימיר פוטין - עוד כותרות:
כל הדרכים מובילות לקרמלין: פוטין בדרך חזרה?
מדבדב: רוצה עוד כהונה, אך לא אתמודד מול פוטין
פוטין נגד המערב: "המבצע בלוב - כמו מסעות הצלב"
המקרה המוזר של פוטין והדשא בשעת הלילה
זכר אלפא בפעולה: פוטין מפרק יריבים בג'ודו
ואז, ולדימיר פוטין פתח את הפה ושר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully