וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים נישואים יציבים? אין סקס עד החתונה

מחקר חדש קובע: זוגות שלא קיימו יחסי מין לפני החתונה נהנים מחיי נישואים מאושרים יותר. הזוגות הסבלניים דירגו את הנישואים שלהם כיציבים יותר ב-22% מאלה שלא כבשו את יצרם

הסבלנות משתלמת: עיתון ה"טלגרף" הבריטי פרסם אתמול (שלישי) את נתוניו של מחקר חדש אשר נערך על ידי אוניברסיטת BYU במדינת יוטה שבארה"ב, ובמסגרתו נשאלו כ-2,000 זוגות נשואים על היבטים שונים בזוגיות שלהם.

מהמחקר עלה, כי הזוגות שלא מימשו את אהבתם עד ליל הכלולות דירגו את הקשר ביניהם כיציב ב-22% יותר מהזוגות שלא עמדו בפיתוי. בנוסף, הזוגות שכבשו את יצרם דיווחו על סיפוק גדול יותר מהנישואים בהיקף הגדול מ-20% מהזוגות האחרים. עוד עולה כי הזוגות שלא שכבו לפני החתונה דיווחו על תקשורת טובה יותר בינם בהיקף של 12% יותר מהאחרים. כמו כן, בקרב זוגות אלה היתה שביעות רצון גדולה יותר מחיי המין ב-15% מאשר בקרב הזוגות שלא המתינו.

על פי מומחים שצוטטו במחקר, הממצאים הם תוצאה של תקשורת טובה שהתפתחה עקב היעדר האינטימיות הפיזית ביחסים. "גילינו שאלו שהמתינו היו בסופו של דבר מרוצים יותר מחיי המין בזוגיות שלהם. בעיני, הממצא הוא כזה משום שהזוגות למדו לדבר זה עם זה ופיתחו את המיומנויות הנכונות לפתור חיכוכים", אמר פרופסור דין באסבי, יוזם המחקר. באסבי הוסיף כי ההמתנה אינה צריכה לנבוע דווקא מטעמים דתיים. "התקשורת הטובה שמפתחים בני הזוג מסייעת ליציבות הקשר ותורמת לסיפוק ממנו לאורך זמן", הוסיף.

"זוגות שלא קיימו יחסים לפני החתונה פשוט למדו להביע חיבה בדרכים אחרות ולאו דווקא פיזיות, ולדבר על הרגשות על הרצונות שלהם" טוענת הסקסולוגית פאולה הול שלקחה גם היא חלק במחקר. "אין צורך בכלל לציין שיחסי מין טובים מבוססים קודם כל על תקשורת טובה".

(עדכון ראשון: 28.12.2010, 22:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully