וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנודיסטים מתקוממים: הכפר הפך לבית זונות

האוכלוסייה הנודיסטית בכפר בדרום צרפת, מתקשה לקבל את אורחות החיים של התיירים שמתארחים במקום. "הם מקיימים אורגיות בפומבי וגם קושרים זה את זה כדי להצליף אחד בשני"

תושבי הכפר קאפ ד'אגדה בדרום צרפת רגילים לנהל את חייהם בעירום. לכפר הנודיסטי, השוכן לחופי הים התיכון, יש מרינה משלו, חנויות ובנקים בהם התושבים המקומיים יכולים להסתובב בעירום וליהנות מחייהם "בהרמוניה עם הטבע". אולם באחרונה מבקשים תושבי הכפר להעביר מסר שמרני יותר למבקרים נלהבים אשר לדבריהם מפריעים לסדר הטבעי של החיים בכפר. לדברי התושבים המקומיים, הכפר שלהם הפך ל"בירת ההוללות האירופית" ול"בית זונות באוויר הפתוח". כעסם מופנה כלפי זרם גדול של נודיסטים זרים, אשר לטענתם, מעוניינים רק בקיום אורגיות ובעירום ראוותני.

את הכפר פוקדים תיירים רבים במהלך השנה, כ-300 בחורף ועד ל-40 אלף בקיץ. בעת האחרונ הזדעזעו התושבים ממקרים רבים בהם ראו תיירים מקיימים יחסי מין בפומבי. פלורנס דנסטב, חברת מועצת מקומית בת 35, אמרה כי "אין לי שום דבר נגד הכפר הנודיסטי והפילוסופיה שלו של חיים בהרמוניה עם הטבע, אך אנשים המקיימים יחסי מין בפומבי בכפר נותנים לו שם רע. דברים שכאלה עושים מאחורי דלתיים סגורות". לדבריה, נודיסטים מהווים רק 5% מאוכלוסיית הכפר. "אני מגנה עליהם מפני שנמאס להם אך אני מייצגת גם את 95% מתושבי האזור אשר מאסו במוניטין הרע שיצא לביתם".

הנודיסטים בכפר מדווחים על תיירים שקיימו אורגיות בפומבי, מקרים של מציצנות, תיירים שקיימו מין אוראלי בפומבי ומקרים נוספים בהם תיירים קשרו זה את זה לשלטי תעבורה והצליפו אחד בשני. דנסטב מסרה כי היא כותבת לפרקליט המדינה נגד התופעה בתקווה שיתערב לאכיפת החוקים, כך שתיירים יימנעו מהתנהגות שכזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully