וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: בעל חברת סגוויי נהרג בתאונת סגוויי

ג'ימי הסלדון, בעליה של חברת כלי הרכב הדו-גלגלי סגוויי נהרג לאחר שרכב בסגוויי שלו בשטח אחוזתו בצפון בריטניה ונפל מצוק לתוך נהר. הסלדון דורג במקום ה-295 ברשימת עשירי בריטניה

בעל החברה שמייצרת את כלי הרכב הדו-גלגלי סגוויי נהרג לאחר שנפל ממצוק לתוך לנהר בשטח אחוזתו בצפון בריטניה בזמן שרכב בסגווי שלו. סגוויי הוא סוג של קטנוע דו גלגלי המשתמש בטכניקה ג'יירוסקופית ונשלטת על ידי תנועות הרוכב.

ג'ימי הסלדון, איש עסקים מולטי מיליונר בן 62, רכש את החברה ב-2009. דובר משטרת צפון יורקשייר מסר היום (שני) כי המשטרה נקראה אתמול לאזור נהר וורף לאחר שהתקבלו דיווחים על אדם שנפל מצוק. "מותו נקבע במקום", אמר הדובר.

הונו של הסלדון הוערך ב-166 מיליון ליש"ט, סכום שמיקם אותו במקום ה-395 ברשימת עשירי בריטניה של ה"סאנדיי טיימס". רק לפני שבוע הוא הפך לאחד התורמים הנדיבים ביותר במדינה, לאחר שהעביר 10 מיליון ליש"ט לארגון צדקה אותו הקים ב-2008. בעבר הוא תרם לארגון 13 מיליון ליש"ט, כך דיווח העיתון הבריטי "דיילי מייל".

הסגוויי הושק לראשונה בארצות הברית ב-2001, ורבים הכתירו אותו אז כלי הרכב של העתיד. הוא מונע בזכות מנוע חשמלי, ולכן אינו מזהם את הסביבה, ויכול להגיע למהירות של עד כ-20 קמ"ש.
לפי ה"דיילי מייל", בבריטניה אסור לנהוג בסגוויי על כבישים או מדרכות, אלא רק בשטחים פרטיים. בארצות הברית ניתן לרכוב על הסגוויי על מדרכות ב-30 מדינות. מספר מדינות מרשות לרכוב עליו גם בשבילי אופניים או על כבישים בהם המהירות המירבית המותרת לנסיעה היא כ-30 קמ"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully