וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסר נגד העברת השגרירות": בבית לחם שרפו תמונות של טראמפ

קבוצת פעילי תנועת ההתנגדות העממית שרפה את תמונותיו של נשיא ארצות הברית במהלך טקס השבעתו, במחאה נגד הצהרותיו כי יעביר את השגרירות האמריקנית בישראל לירושלים. "העברת השגרירות תחסל את תהליך השלום"

צילום: רויטרס, עריכה: שמרית גולדשטיין

קבוצת פעילי תנועת ההתנגדות העממית שרפה אמש (שישי) תמונות של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בכניסה הצפונית לבית לחם, בעת טקס השבעתו לנשיאות. זאת, במחאה על הצהרותיו כי יעביר את השגרירות האמריקניות בישראל מתל אביב לירושלים.

הפעילים הניפו שלטים שמזהירים את טראמפ מפני העברת השגרירות, ושרפו את תמונותיו, בסמוך למוצב של צה"ל באזור. "זהו מסר לטראמפ נגד העברת השגרירות לירושלים", אמר מונדר עמירה, אחד הפעילים. "העברת השגרירות תפוצץ את המצב בעולם כולו, ולא רק בפלסטין. זהו מעשה התגרות ברגשות הפלסטינים, המוסלמים והערבים בעולם, שיחסל את תהליך השלום באופן סופי".

עוד בוואלה! NEWS:
מסיבות, מטריושקות ו"טראמפומאניה": ברוסיה חגגו את השבעת טראמפ
סגנה של מרקל על נאום ההשבעה של טראמפ: "טון לאומני חזק"
נגד הטרור האסלאמי והגלובליזציה: הנשיא טראמפ מתכונן למלחמה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מסר לטראמפ". קבוצת הפעילים בהפגנה, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבוקר בירך יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, את טראמפ על השבעתו, ואמר כי הוא מצפה לעבוד עמו. סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" דיווחה כי אבו מאזן הביע תקווה כי הנשיא יסייע בקידום השלום והיציבות באזור, על מנת להבטיח את עתידם של כל יושביו.

לפני שבוע אמר בכיר הרשות סאיב עריקאת לסוכנות הידיעות הצרפתית כי אבו מאזן ביקש מנשיא רוסיה ולדימיר פוטין לסייע כדי למנוע מארצות הברית להעביר את השגרירות. לדברי עריקאת, הוא העביר את המסר מיו"ר הרשות לפוטין במהלך ביקורו במוסקבה, דרך שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב. "במכתב מבקש אבו מאזן מפוטין לעשות ככל שביכולתו בכל הנוגע למידע שיש בידינו על כך שהנשיא הנבחר דונלד טראמפ יעביר את השגרירות לירושלים – דבר שעבורנו הוא קו אדום וסכנה", אמר עריקאת.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully