וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר ביטחוני בדובאי: "חיזבאללה עוסק בסחר בסמים בהיקף אדיר"

23.7.2016 / 12:55

מפקד המשטרה לשעבר קרא בטוויטר למדינות ערב "לשים סוף לארגון הזה, לא משנה מה תהיה העלות". לדבריו, "נסראללה הוא ראש ארגון בינלאומי לסחר בסמים. צריך ללכוד את כל עוזריו, ואז לעצור את מנהיג הכנופיה"

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

(בווידאו: נאום נסראללה, לפני כחודש)

ראש סוכנות ביטחון הפנים של דובאי ומפקד המשטרה לשעבר דאחי חלפאן, טען היום (שבת) כי ארגון חיזבאללה "עוסק בסחר בסמים בהיקף אדיר". כמו כן, בסדרת הודעות שפרסם בחשבון הטוויטר האישי שלו, קרא חלפאן למדינות ערב: "צריך לקבל החלטה לשים סוף לארגון הזה, לא משנה מה תהיה העלות".

חלפאן עוד כינה את מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה "ראש ארגון בינלאומי לסחר בסמים". לדבריו, "צריך ללכוד את כל עוזריו, ואז לעצור את מנהיג הכנופיה". הוא אף הוסיף וקרא להפצצת "מפעלי הסמים" של חיזבאללה, וסיכם: "ברור כשמש שחסן נסראללה הוא סוחר סמים". כמו כן, הוא קרא לעצור את "הצבועים האיראנים" בלבנון, וטען כי המנהיג העליון עלי חמינאי "מוביל רשת בינלאומית לסחר בסמים".

עוד בוואלה! NEWS:
אלף רקטות וטילים ביממה: ניסוי מוצלח למערכות הגנה ממתקפה נרחבת
ארה"ב: חיזבאללה מנהל קשרים ענפים עם קרטלי סמים בדרום אמריקה
מסוריה עד פריז: קפטגון - הסם שמתדלק את לוחמי דאעש

דאחי חלפאן תמים, מפקד משטרת דובאי. רויטרס
קרא לעצור את "הצבועים האיראנים". חלפאן/רויטרס

חלפאן הוביל את חקירת חיסולו של בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי, והיה זה שדיווח על מעורבותו של המוסד בפעולה. חלקו בחקירה הפך את שמו למוכר ברחבי העולם, והוא נחשב לאחד מהגורמים הביטחוניים הבכירים במדינה. בתחילת השנה, הוא עורר סערה נוספת בטוויטר, כשקרא "לא להתייחס ליהודים כאויבים", וטען כי לישראל יכול להיות חלק ב"מאבק נגד אויבינו במזרח התיכון".

לאחרונה פרסם חיזבאללה תמונות מהלחימה בסוריה, שבהן מופיעים לוחמי הארגון כשהם נשענים על טנקים של צבא רוסיה. כך, התברר כי פעילי הארגון זוכים להיחשף לשיטות לחימה, לאמצעי לחימה מתקדמים ביותר, לטכנולוגיות חדישות ואפילו להילחם לצד הכוחות הרוסיים המיוחדים הפועלים בסוריה, לצד אנשי משמרות המהפכה של איראן.

לאחרונה התחייב נסראללה להמשיך בלחימה בסוריה. בנאום שנשא לפני כחודש, הוא חשף כי הגיע אליו מסר מעיראק, לפיו דרוש סיוע במאבק נגד ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) במדינה. "תוך שעות – למרות שאין לנו חיילים וקצינים ומחנות, אלא אנשים שיש להם ילדים ונכדים – יצאו הכוחות לבגדאד. למרות כל הקשיים שלחנו כוחות", אמר. לטענתו, "אם עיראק, חיזבאללה ואיראן לא היו פועלות - דאעש היה כבר בבגדאד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully