וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סגן מזכ"ל הג'יהאד האיסלאמי תקף אותי מינית"

עיתונאית מרוקאית טוענת כי במהלך ביקור בביירות תקף אותה זיאד נחאלה בחדר המלון שבו התאכסנה. בארגון טוענים שהיא מתחזה שהגיעה ללבנון בשירות המוסד כדי להתנקש במזכ"ל הארגון או בסגנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זיאד נחאלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיתונאית מרוקאית טוענת כי סגן מזכ"ל הג'יהאד האיסלאמי, זיאד נחאלה, תקף אותה מינית במהלך ביקור שערכה בשבוע שעבר בביירות, בירת לבנון. העיתון הלבנוני המקוון "לבנון דיבייט" דיווח כי הדבר אירע בעת שאמל אחמד, עורכת המגזין "אל-אמל אל-ערבי" (התקווה הערבית) הרואה אור בקפריסין, הגיעה לראיין את מזכ"ל הארגון, רמדאן שלח, ב-12 בספטמבר.

עוד בוואלה! חדשות:
מזל"ט ישראלי התרסק באזור גבול לבנון
טורקיה: 49 חטופים שוחררו משבי דאעש "בפעולה מתוכננת"
צפו: התגנב לשטח החצר - והקפיץ את כל הבית הלבן

על פי הדיווח, נחאלה קיבל את פניה של העיתונאית בשדה התעופה הבינלאומי "רקיק חרירי". "היא נסעה למלון יחד עם נחאלה, שנשאר איתה כשנכנסה למלון", דווח. בשלב זה היא פנתה לעבר החדר שנמסר לה מהקבלה. "לאחר 15 דקות, בזמן שסידרה את חפציה בחדר, היא שמעה דפיקה בדלת. היא חשבה שזה עובד של המלון שרצה משהו, אבל הופתעה לראות את נחאלה שביקש להיכנס ולשתות עמה קפה. היא הכניסה אותו והם עברו למרפסת החדר".

"אנשא לך לאחר שנסיים"

בשלב זה, כך דווח, נחאלה רכן לעברה ונגע בחזה שלה. "היא צרחה בפניו ונמלטה לתוך החדר", דווח, "אבל הוא רדף אחריה והפיל אותה למיטה וניסה לכפות את עצמו עליה. העורכת טוענת שהיא דחפה אותו וצעקה לעברו 'אתה לא יודע, אדוני השיח', שבגידה זו עבירה?'. תשובתו הייתה: 'אנשא לך לאחר שנסיים'". לדברי העורכת, אז קם נחאלה ועזב את החדר.

אחמד מיהרה להתלונן בפני הנהלת בית המלון ומאוחר יותר אף הגישה תלונה במשטרת ביירות. נחאלה סירב להתייצב לחקירה במשטרה והוצא נגדו צו מעצר. לדברי העיתונאית, מאוחר יותר היא קיבלה שיחת טלפון מבכיר בארגון בעזה שהציע לה סכום כסף גדול בתמורה לכך שתמשוך את התלונה נגד נחאלה. "אמרתי לו 'אני לא רוצה את הכסף שלך'", סיפרה העיתונאית. "אני בת למשפחה מוכרת במרוקו".

מזכ"ל הג'יהאד האיסלמי, רמדאן שלח. דמשק, 2006. AP
"היא נשלחה להתנקש בו". רמדאן שלח/AP

לג'יהאד האיסלאמי יש גרסה שונה לסיפור. גורם בכיר בתנועה טען בריאיון לעיתון המקוון "ווטן" כי אחמד הגיעה לביירות על מנת להתנקש במזכ"ל התנועה או בסגנו, בשליחות של המוסד או סוכנות ביון מערבית או ערבית אחרת. הגורם אישר כי נחאלה ליווה את אחמד משדה התעופה לבית המלון בגלל שחשב שהיא מקורבת למשפחת המלוכה במרוקו. לטענתו, אחמד היא זו שהזמינה את נחאלה לחדרה והוא עזב "מיד כשהבחין שמשהו 'הוכן'".

לטענת הגורם, אחמד היא בכלל לא עיתונאית וזהו גם אינו שמה האמיתי. לדבריו, לארגון אין אף הוכחה שהיא מחזיקה בכלל באזרחות מרוקאית. עוד הוסיף כי הג'יהאד האיסלאמי פתח בחקירה עצמאית ומטפל במקרה זה כ"עניין ביטחוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully