וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סרט הפורנו הלבנוני" שמסעיר את מצרים

מנהל הצנזורה התפטר לאחר שהסרט שאישר להקרנה, בכיכובה של הדוגמנית הייפא והבי, הורד מהאקרנים בידי ראש הממשלה, שצידד בשמרנים שטענו כי הוא "מפר את הקוד המוסרי המצרי"

צילום מסך

סרט פרובוקטיבי חדש מסעיר את מצרים: ראש מועצת הצנזורה הראשית של מצרים, הבמאי והמפיק אחמד עוואד, התפטר במהלך סוף השבוע האחרון, לאחר שסרט שהתיר להקרנה הורד מהאקרנים בהוראת ראש הממשלה, איברהים מחלב.

הסרט יופיה של הנשמה שצונזר במצרים בכיכוב הייפא והבי. צילום מסך, Youtube, צילום מסך
"שימוש מופרז ברמיזות מיניות". והבי באחת הסצנות הנועזות בסרט/צילום מסך, צילום מסך, Youtube

הסרט "חלוות אל-רוח" ("יופיה של הנשמה"), בכיכובה של זמרת הפופ הלבנונית והדוגמנית לשעבר הייפא והבי, מספר את סיפורה של רוח, זמרת מועדונים שהופכת למושא תשוקתם של גברי השכונה לאחר שבעלה עוזב אותה. הוא אושר להקרנה על ידי הצנזורה, אולם במהלך השבועות האחרונים זכה לביקורת חריפה מצידם של כלי תקשורת שמרניים במדינה, שטענו כי מדובר ב"פורנו לבנוני" ש"מפר את הקוד המוסרי המצרי".

עוד בוואלה! חדשות:
ישראל לתאילנד: "הדקו האבטחה סביב ישראלים עד סוף החג"
גורם מדיני: נירגע כשאיראן תוותר על הצנטריפוגות
פוטין: ”נרמול היחסים עם המערב תלוי בשותפינו”

ביום רביעי האחרון נכנע ראש הממשלה המצרי ללחצים והורה להפסיק את הקרנת הסרט, בטענה כי נעשה בו "שימוש מופרז ברמיזות מיניות". הצנזור עוואד קרא למהלך "עקיפת סמכות", והגיש את התפטרותו לממשלה.

על אף שהסרט נקטל על ידי המבקרים, רבים מהם יצאו נגד החלטת ראש הממשלה לאסור את הקרנתו, וכינו אותה בלתי דמוקרטית ופוגעת בחופש הביטוי. והבי עצמה דחתה בעבר את הביקורות נגד הסרט, שהגיעו גם מכיוונם של ארגוני ילדים, בטענה כי אנשים ישנו את דעתם עליו לאחר שיצפו בו.

  • עוד באותו נושא:
  • צנזורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully