וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונת הקסמים שמרפאת איידס מביכה את העם המצרי

27.2.2014 / 19:08

אפילו בלשכת הנשיאות בקהיר נדהמו לשמוע שהצבא פיתח מכשיר פלא, שמרפא את המחלה הקטלנית בשיעור של 100% הצלחה. אלא שכמו ב"קומדי סטור", נראה שגם זו מכונה שלא עושה כלום

צבא מצרים חשף מכונת פלא, שמאבחנת איידס וצהבת, ואף מרפאת את שתי המחלות הקטלניות. ההכרזה החגיגית ניתנה במסיבת עיתונאים, שנערכה בקהיר לפני כמה ימים. לפי כמה דיווחים, בקהל ישב פילדמרשל עבד אל-פתאח א-סיסי, שר ההגנה היוצא, העתיד להתמודד על הנשיאות.

רופא צבאי, אלוף איברהים עבדול עטי, הכריז בהתרגשות כי אנשיו השלימו לאחרונה את פיתוחה של המכונה, שהוגדרה סוד צבאי במשך 22 שנים. כעת, אמר, התירה הצנזורה לחשוף אותה לעולם. "קל מאוד להביס את הנגיף", אמר, "אבל אלוהים מעניק את החוכמה רק למי שהוא חפץ ביקרו". עד כה, אמר הרופא הצבאי, נרשמה הצלחה של 100% בריפוי חולי איידס, ויותר מ-95% הצלחה בריפוי חולים בהפטיטיס סי.

צבא מצרים כבר פרסם בעבר הצהרות שמהימנותן מוטלות בספק. ועדיין, אפילו בקהיר התקשו לעכל הפעם את החשיפה האחרונה. עיסאם חגי, יועצו המדעי של הנשיא הזמני עדלי מנצור, אמר לעיתון "אל-ווטן" כי מדובר ב"שערורייה מדעית לאומה המצרית כולה".

המכונה פועלת כמין מכשיר דיאליזה קסום. המכשיר שואב דם מהחולה, "מפרק את המחלה" ומחזיר את הדם כשהוא "מטוהר". לפי הנאמר במסיבת העיתונאים, התהליך אורך 16 שעות ואינו כרוך בכאבים.

מאחד החלקים במכונה, שנועד לקבוע אם החולה סובל מאיידס או צהבת, מבצבצת צינורית ארוכה. חלק זה מזכיר בצורתו החיצונית גלאי פצצות ישן - ומזויף - שחברה בריטית מכרה לממשלת עיראק בעשור הקודם. ממציא המכשיר הורשע ב-2012 בזיוף, ונידון לאחרונה לעשר שנות מאסר.

לא ברור מה גרם לצבא מצרים להכריז על פיתוח מכשיר מופלא שכזה, ולהציגו כגילוי מדעי עם אחוזי הצלחה מסחררים, בשעה שברור לכול שמדובר בשטות מצוצה מהאצבע. אולי מדובר במאמץ להציג את הצבא כזרוע שאינה רק נאבקת ב"אחים המוסלמים" וממליכה ממשלות, אלא כגוף שיש לו גם ענף רווחה, ולמכור את החזות הזו לאוכלוסייה חלשה, שחלקים ממנה עוד עלולים להאמין לקיומה של תרמית שכזו.

אך המצרים, גם אם 10% מהם סובלים מהפטיטיס סי, אינם תמימים. רובם גם אינם מטומטמים כפי שהצבא סבור שהם. רשת בי-בי-סי ציטטה אזרח מצרי, בעל חשבון טוויטר, שכתב: "אני מציע שתזריקו לגנרל סיסי את המחלה, ואז תרפאו אותו, כדי להוכיח שהמכונה יעילה".

uriah_c@walla.net.il

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

(בסרטון: עוד מכונה שלא עושה כלום)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully