וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: "סרטון ההסתה" הפלסטיני שהסעיר את נתניהו

12.11.2013 / 12:35

בפגישה עם שר החוץ קרי הציג נתניהו סרטון המתעד אמירות שנויות במחלוקת מצד מורה פלסטינית. "אנחנו מקריבים שהידים כדי לשחרר את אל-אקצא ולחזור ליפו", אמרה לילדים בכיתה

צילום: תקשורת רה"מ

הכותרות ביומיים האחרונים מתמקדות בהתנצחות הפומבית בין ישראל לארצות הברית בנושא האיראני, אבל בין שתי המדינות קיימים חילוקי דעות גם בנושא המשא ומתן עם הפלסטינים. בביקורו בישראל בשבוע שעבר הטיל שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, את עיקר האחריות לדישדוש במגעים על ישראל.

בירושלים דחו בחריפות את הביקורת שהשמיע קרי, ואמרו כי הפלסטינים מקשיחים עמדות במשא ומתן. ראש הממשלה נתניהו הדגיש במהלך פגישותיו עם קרי גם את נושא ההסתה המתמשכת נגד ישראל בשטחי הרשות, בדגש על הסתה אנטישמית במוסדות חינוך. נתניהו הבהיר לקרי שההסתה הזו פוגעת בסיכוי לפיתרון של שלום בין הצדדים.

בפגישה שערכו השניים ביום רביעי שעבר, ואשר התמקדה בסוגיה הפלסטינית, הציג נתניהו לקרי סרטון קצר בנושא ההסתה. הסרטון מציג שיעור בכיתה יסודית בבית ספר פלסטיני במחנה הפליטים בלאטה שליד שכם. "מדוע הקרבנו שהידים בבלאטה?", שאלה המורה את התלמידים והוסיפה: "על מנת לשחרר את (מסגד) אל-אקצא וכדי לחזור ליפו". היא הכריזה בקול מספר פעמים: "פלסטין שלנו מנהר עד הים. אנחנו רוצים את חיפה ואת עכו, אנחנו הולכים לאל-אקצא", והילדים בתגובה חזרו על האמירה בהתרגשות.

נתניהו העלה את נושא ההסתה הפלסטינית גם בישיבת הממשלה השבוע, ואמר כי דווקא "בימים אלה אנחנו עדים לתופעות של מועל יד ברשות הפלסטינית ולתופעות של צלבי קרס. זו תוצאה ישירה להמשך ההסתה הפראית נגד מדינת ישראל. זו לא דרך להשיג שלום".

אבו מאזן: אין התקדמות במו”מ, מתקרבים לפיצוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully