וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרוגים מפיצוצים מסתוריים במחסני תחמושת בסוריה"

הארגון הסורי לזכויות אדם דיווח כי מחסני התחמושת בעיר הנמל לטאקייה נפגעו מטילים. במקביל, צבא אסד ולוחמי חיזבאללה תקפו בחומס, שם לפי הערכות האו"ם לכודים אלפי אזרחים

פיצוצים אירעו אמש (שישי) בכמה מחסני תחמושת של צבא סוריה בעיר הנמל לטאקייה, ככל הנראה לאחר שהמחסנים נפגעו מטילים שנורו לעברם – כך דיווח הארגון הסורי לזכויות אדם. דובר הארגון מסר כי התקבלו דיווחים על הרוגים ופצועים כתוצאה מהפיצוצים. עוד נמסר כי קיימות אינדיקציות לכך שהפיצוצים נגרמו מטילים, אך לפי שעה לא ברור מי עומד מאחורי שיגור הטילים.

צילום מהטלוויזיה הסורית, המדווחת על תקיפות ישראליות באזור דמשק, מאי 2013. רויטרס
האזור שהותקף על ידי ישראל לכאורה לפני כחודשיים בדמשק/רויטרס

במקביל, פעילים דיווחו כי כוחות הצבא הסורי ולוחמי חיזבאללה תקפו במרכז העיר חומס, שם על פי הערכות של האו"ם לכודים אלפי אזרחים. על פי הדיווחים, כוחות אסד הפציצו את העיר מהאוויר וביצעו תקיפות ארטילריות בניסיון נוסף לכבוש את העיר האסטרטגית כדי לחבר בין הבירה דמשק לצפון המדינה.

הצבא הסורי ביצע תקיפה מאסיבית בחומס, 29 ביוני 2013. רויטרס
עיר אסטרטגית. חומס המופצצת, לאחרונה/רויטרס

בדמשק נהרג אתמול מפצעיו הפעיל המוכר מוחמד מועז שנפגע מהפצצות במעוז של המורדים בפרברי הבירה. מועז, ששמו האמיתי היה פדעה אל-בעלי, היה מהפעילים הראשונים שהותירו לצלמם ולהקליטם במטרה להפוך את הדיווחים שלהם לאמינים יותר. בסופו של דבר הוא זוהה על ידי כוחות הביטחון שניסו לגרום לו לחדול מפעילותו וחטפו את אביו – ששוחרר לבסוף. אחיו של מועז נהרג בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully