וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזבאללה מציג: נשק עם כיתוב בעברית נמצא בסוריה

תחנת הטלוויזיה של הארגון בלבנון הפיצה תמונות של אמצעי הלחימה שלטענתה נמצאו בקוסייר - שנכבשה השבוע על ידי כוחות אסד ולוחמי חיזבאללה. בין היתר, נראו פגזים ומסכת אב"כ

צילום: רשת אל-מנאר של חיזבאללה בלבנון

ישראל בשירות המורדים? ערוץ אל-מנאר השייך לחיזבאללה פרסם אמש (שישי) תמונות של אמצעי לחימה ישראליים שלטענתו נמצאו בעיירה הסורית קוסייר הסמוכה לגבול לבנון, שנכבשה לפני יומיים על ידי כוחות משולבים של צבא סוריה ולוחמי חיזבאללה. בין היתר, נראו בכתבת הרשת פגזים עם כיתוב בעברית, מחשב ומסכת אב"כ. גורם צבאי בישראל טען בתגובה לפרסום כי מדובר ב"ניסיון נואש ושקרי להסיט את העניין ממעורבות חיזבאללה בסוריה". לדבריו, ככל הנראה מדובר באמצעי לחימה מתקופת הנסיגה מלבנון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישראל סיפקה נשק למורדים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיירה נכבשה לאחר קרבות קשים שנמשכו חודשים, והיא מהווה מאחז אסטרטגי בשל מיקומה על אם הדרך מדרום לבנון, אזור השליטה של חיזבאללה, לערים הגדולות חלב וחומס. יש לציין כי מאז פרוץ מלחמת האזרחים בסוריה, לפני יותר משנתיים, מנסה משטרו של הנשיא בשאר אסד לקשור באמצעי התקשורת המקורבים אליו, ובמיוחד אלה של חיזבאללה, בין ישראל לבין המורדים הסורים. הניסיונות נעשו בוטים ולעיתים מגוחכים לאחר גיחות התקיפה של חיל האוויר מעל שמי סוריה בשלושת החודשים האחרונים. כך למשל, בסוף מאי דווח באל-מנאר כי באזור קוסייר נמצא ג'יפ ששימש את צה"ל ועבר לידי כוחות המורדים, אך לאחר ששודרו צילומים של הג'יפ התברר כי מדובר ככל הנראה ברכב ישן שננטש בעת נסיגת צה"ל מדרום לבנון לפני 13 שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחרונה שיבח מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, את תפקודו של הנשיא הסורי, בשאר אסד, והעניק לו תמיכה מוחלטת. בנאום טלוויזיוני שנשא לציון יום הנסיגה הישראלית מדרום לבנון, לפני כשבוע, תיאר נסראללה את ידידו הסורי כ"עמוד השדרה של ההתנגדות", והדגיש כי ארגונו לא יאפשר לשלטון אסד ליפול. "סוריה היא עמוד השדרה של ההתנגדות, ואנו לא נשב בחיבוק ידיים", אמר נסראללה. "לסוריה יש ידידי אמת באזור שלא יאפשרו לה ליפול לידיהן של ארצות הברית, ישראל וקבוצות המורדים הסוניות". מזכ"ל חיזבאללה אמר כי ארגונו מחויב לצד שבו בחר בעימות. "נמשיך עד סוף הדרך. אנו מקבלים את האחריות הכרוכה בכך, וגם את הקורבנות ואת ההשלכות של עמדתנו. אנו נהיה אלה שיביאו לניצחון, בעזרת האל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully