וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במצרים: "אזרח ישראלי נחטף בחצי האי סיני"

מקורות מצריים מסרו לוואלה! חדשות שאזרח ערבי-ישראלי נחטף יחד עם בת זוגו, תיירת מנורבגיה, בטאבה. מאחורי החטיפה עומדים כנראה קיצונים איסלמיסטיים. משרד החוץ בודק

צילום: שידורי הטלוויזיה המצרית, עריכה: טל רזניק

אזרח ערבי-ישראלי תושב נצרת נחטף בחצי האי סיני, יחד עם בת זוגו - תיירת נורבגית – כך אישרו בצהריים (שישי) מקורות מצריים לוואלה! חדשות. ככל הידוע, החטיפה אירעה באזור טאבה, הסמוך לגבול הישראלי, ומאחורי החטיפה עומדים ככל הנראה קיצונים איסלמיסטיים. שמו של החטוף,עמיר עומאר חסן, בן 23.

מוקדם יותר דיווח העיתון המצרי "אל-אהראם" כי החטיפה בוצעה בידי קבוצה שדורשת לשחרר אדם שנעצר בחשד לסחר בסמים במצרים. ממשרד החוץ נמסר בתגובה: "על פי המידע שיש ברשותנו, ועוד מצריך אימות, אזרח נורבגי ואזרח ישראלי נחטפו בסיני".

לפני כשבועיים שוחררו שני תיירים בריטים שנחטפו על ידי חמושים בדואים בחצי האי. גורמי ביטחון במדינה אמרו כי החטופים הועברו לכוחות הביטחון המצריים לאחר משא ומתן עם זקני השבט הבדואי. קודם לכן, דווח כי החוטפים דרשו את שחרורם של ארבעה אסירים שמוחזקים בכלא באלכסנדריה בגין אישומי הברחת נשק.

בתחילת החודש עצרו כוחות הביטחון של מצרים אזרח ישראלי בעיר טאבה, לא הרחק מהגבול עם ישראל. הישראלי, תושב תל אביב במקור, חצה את הגבול ללא מסמכים ולא בדרך חוקית. במהלך החקירה טען כי בכוונתו לבקר בקבר אבוחצירא במצרים ולאחר מכן להגר למרוקו. לטענת מקורות מצרים, ניכר היה שהאיש תחת השפעת חשיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully