וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "דיפלומט אירני המוצב בנורבגיה ערק"

דובר משרד החוץ בטהרן מיהר להכחיש כי מדובר בעריק וציין שטרם חזר לארצו בשל "בעיות אישיות", אך פרקליטו הבהיר כי הוא מבקש מקלט. 3 דיפלומטים מאירן כבר ערקו לנורבגיה

דיפלומט אירני לא שב לארצו בתום משימתו וערק לנורבגיה, כך דווח היום (שבת) בסוכנות הידיעות האירנית "מהר". דובר משרד החוץ מסר כי הנושא בבדיקה. "אף שהשלים את משימתו, עובד מנהלי בשגרירותנו באוסלו טרם שב לטהרן עקב בעיות אישיות, כגון החינוך של ילדו ובעיות משפחתיות", מסר הדובר, ראמין ממנפראסת.

בהודעתו לא ציין הדובר את שם הדיפלומט שערק או תפקידו המדויק, והוסיף כי מחליפו של הדיפלומט נשלח לנורבגיה זה מכבר. עורך דינו של הדיפלומט, יורגן לואבדל, אמר אתמול כי מרשו, אשר ביקש להישאר בעילום שם, אינו מעוניין להגיב בפומבי על הסיבות לכך שלא שב. הוא הוסיף כי הדיפלומט "מחפש כעת מקלט".

הדיפלומט, שהוצב בנורבגיה ב-2009, הוא השליח האירני הרביעי העורק מהמדינה לנורבגיה בשלוש השנים האחרונות. גם במקרים קודמים אירן הכחישה כי העריקות נבעו ממניעים פוליטיים, למרות דיווחים לפיהם הדיפלומטים היו מעוניינים למצוא מקלט כדי לחבור למתנגדי הנשיא, מחמוד אחמדינג'ד. חבר פרלמנט אירני אף אמר כי השלושה סבלו מהפרעות נפשיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully