וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטיף מצרי: "המפגינות בכיכר תחריר רוצות להיאנס"

המטיף הסלפי אבו איסלם טען כי מותר לפגוע בנשים המפגינות נגד השלטון, אותן כינה "שטניות עם שיער פרוע אשר מדברות כמו מפלצות". כ-25 נשים נאנסו בהפגנות בשבועות האחרונים

מטיף סלפי מצרי הצדיק אונס ומעשים מגונים נגד מפגינות בכיכר תחריר: אחמד מחמוד עבדולה, הידוע בכינויו "אבו איסלם", אמר בסרטון וידאו שהתפרסם אתמול (רביעי) כי פגיעה בנשים אלו היא לא בגדר "קו אדום": "אומרים לך שנשים הן בגדר 'קו אדום'. הם אומרים לך שנשים עירומות – שהולכות בכיכר תחריר כי הן רוצות להיאנס – שהן קו אדום! ואז הן מבקשות להוריד את מורסי והאחים המוסלמים מהשלטון!", דברי אבו איסלם.

לדבריו, הפעילות הולכות לכיכר תחריר לא בכדי להפגין אלא כי הן רוצות להיאנס. "אין להן בושה, אין להן פחד והן גם לא פמניסטיות. תרגלי פמניזם!", פנה המטיף לנשים. "זוהי זכותך הלגיטימית להיות אישה. הנשים האלה עם השיער הפרוע, שטניות שקוראות לעצמן נשים". את הפעילות כינה אבו איסלם כ"שטניות אשר מדברות כמו מפלצות" וטען כי "90% מהמפגינות הן 'צלבניות' (הכוונה ככל הנראה לכופרות) ו-10% הנותרות הן אלמנות אשר אין לאיש שליטה עליהן". אבו איסלם, שהוא בין היתר גם בעלים של ערוץ טלוויזיה, הואשם בעבר בהשמצת הנצרות. בנו אף הצית ספר תנ"ך מול שגרירות ארה"ב במצרים במהלך ההפגנות בשנה שעברה, במחאה על סרט הפוגע בקדושת האיסלם.

דבריו של המטיף עוררו זעם רב ברשתות החברתיות, לאחר שכ-25 מפגינות הותקפו מינית ונאנסו במהלך ההפגנות שהתקיימו בכיכר תחריר לרגל יום השנה השני למהפכה במצרים, כפי שדיווחו מספר ארגונים לזכויות אדם. ספקולציות עלו גם בנוגע לזהות האנסים – נטען כי הם שליחיהם של האחים המוסלמים, להם שולם כדי לפגוע בנשים והובטח כי ייזכו בהגנה משפטית. עוד דווח כי לאחר שהתקבלו הידיעות על המספר הרב של מקרי האונס בכיכר, מונו קבוצות של "שומרי ראש" להגן על המפגינות בתחריר מפני אונס ותקיפה מינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully