וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: אין לישראל מנהיג; שרון היה המלך האחרון

ניר יהב

25.1.2013 / 20:30

מזכ"ל חיזבאללה התייחס לבחירות האחרונות וטען כי הדבר מעיד על משבר בו ישראל נמצאת. "המפלגות הדתיות והקיצוניות גדלו בהשפעתן", אמר, והוסיף כי מדיניות ישראל הסתבכה

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה אמר הערב (שישי) כי ישראל נעדרת כעת מנהיגות מרכזית חזקה. בהתייחסו לבחירות האחרונות, אמר כי כל מה שקרה בישראל מעיד על משבר שבו היא מצויה. "האגרסיביות הישראלית ותאוות הבצע לא ישתנו. ולכן זה לא יהיה נכון להמר על דבר כלשהו". בנאום שנשא לציון יום הולדתו של הנביא מוחמד הוסיף כי ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון, "הוא המלך האחרון בישראל".

לדברי נסראללה, "הבחירות האחרונות בישראל הוכיחו שהפוליטיקה הישראלית נמצאת בנסיגה ושאין מפלגה אחת חזקה. המפלגות הדתיות והקיצוניות גדלו בגודלן ובהשפעתן והעלייה במספר המפלגות שמתמודדות בכנסת מסבכת את המדיניות של הממשלה ואת תהליך קבלת ההחלטות".

"הדרך שלנו להתמודד עם הבחירות בישראל היא להמשיך ולדבוק בהתנגדות", המשיך נסראללה. "אנחנו, כאומה, צריכים לשתף פעולה עם פלסטין ולהבטיח את חוזקה ועמידותה לאורך זמן", הוסיף. נסראללה ציין בדבריו כי עזה, להבדיל מהגדה המערבית, מבטיחה את כוחה באופן ההתנגדות שלה. "הפלסטינים צריכים להבטיח את זכויותיהם על ידי אחדותם כעם", הבהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully