וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג פלסטיני שני ביממה: חצה את הגדר - ונורה

יהושע בריינר וניר יהב

12.1.2013 / 21:24

הצעיר נורה כשניסה לחצות את גדר הביטחון ליד מעבר מיתר במטרה לעבוד בתחומי ישראל. בצה"ל בודקים את נסיבות מותו. אתמול נהרג פלסטיני שניסה לחבל בגדר בצפון רצועת עזה

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

צפוי בהלוויית הצעיר הפלסטיני שנהרג אתמול ברצועת עזה

הרוג פלסטיני שני מאז אתמול: מקורות פלסטיניים דיווחו כי עודאיי דרויש, פלסטיני בן 21, נהרג אחר הצהריים (שבת) מירי של חיילי צה"ל לעברו באזור רמאדין שבדרום הר חברון. על פי הדיווח, דרויש נורה כשניסה לברוח מהכוח הישראלי שרדף אחריו. המקורות מסרו כי הצעיר, תושב הכפר דורא שמדרום לחברון, היה בדרכו להיכנס לעבוד בתחומי ישראל בשעה שהבחין בו כוח הסיור הישראלי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שטח שבו חוצים מדי לילה מאות במטרה לעבוד. פלסטינים בדרום הר חברון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחקירה ראשונית עולה כי האיש ניסה לחצות את גדר הביטחון סמוך למעבר מיתר, כאשר כוח שהיה במקום פתח לעברו באש ופגע בפלג גופו התחתון. הוא הועבר במצב קשה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם מת מפצעיו תוך זמן קצר. בצה"ל ובפיקוד מרכז בודקים את נסיבות מותו של הצעיר. מדובר באזור המוכר לצה"ל כשטח שבו חוצים מדי לילה מאות פלסטינים את הגבול אל תוך שטח ישראל במטרה לעבוד. ככל הנראה, הצעיר לא היה חמוש, ולכן נסיבות הירי אינן ברורות.

אתמול בערב דיווחו הפלסטינים על צעיר שנהרג ועל אחר שנפצע קשה כתוצאה מירי של חיילי צה"ל לעברם באזור מחנה הפליטים ג'בליה שבצפון רצועת עזה. לפי הדיווח, הצעיר שנהרג הוא אנואר ממלוק, בן 22. גורמים בצה"ל מסרו אתמול צה"ל כי קבוצה של פלסטינים התקרבה לגדר בצפון רצועת עזה, וכוח שהוקפץ למקום פתח בירי הרתעתי. כשהפלסטינים לא נענו לירי ההרתעתי, החיילים פתחו בירי לעבר רגליהם. מצה"ל נמסר אמש כי "בשעות אחר הצהריים הגיעו עשרות פלסטינים לגדר המערכת בצפון רצועת עזה, ולאחר מספר פעמים שביקשו מהם לעזוב את המקום, ביצע צה"ל ירי באוויר, אך לאחר שאחד מהמפגינים חיבל בגדר, ירה כוח לעבר רגלו וזיהה פגיעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully