וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב הסעודית: 25 נשים וילדים התחשמלו למוות בחתונה

31.10.2012 / 12:00

האורחים הוזמנו לפנות בוקר לחגיגה שנערכה בחצר פתוחה בעיר א-בקיק. אחד האורחים ירה באוויר ופגע בכבל חשמלי, ששיגר לארץ זרם קטלני. 30 אורחים נפצעו כשרצו אל הדלת היחידה

לפחות 25 בני אדם נהרגו לפנות בוקר (רביעי) בחתונה בערב הסעודית. כל הנספים, מרביתם נשים ילדים, היו חוגגים שהוזמנו לאירוע שנערך בחצר פתוחה בעיר א-בקיק במזרח המדינה, כ-50 קילומטרים מבחריין.

עיתון מקומי פרסם תצלום המתעד את התקרית. בתמונה נראה עמוד גדול, שתמך בשורה של נורות שהאירו את שולחנות הסועדים. כמה כיסאות נראים בתמונה מושלכים מסביב לעמוד, וייתכן שמדובר בכיסאות שעליהם ישבו האורחים שהתחשמלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החצר שבה נערכה החתונה, לפנות בוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעט פרטים ידועים על התאונה, אך גורמים רשמיים ציינו כי חקירה ראשונה העלתה שאחד האורחים ירה באוויר לאות שמחה, והקליע פגע בכבל תאורה גדול. הכבל נפל על דלת מתכת, ושיגר פרץ חשמלי קטלני אל השולחן שאליו כמה מהסועדים. כלי תקשורת מקומיים ציינו כי לחצר שבה נערכה החתונה הייתה רק יציאה אחת, וכי כ-30 אורחים מבוהלים נפצעו במנוסתם מהניצוצות שפרצו במקום.

עבדוללה חשמן, דובר המחוז שבו אירעה התאונה, אמר בשיחת טלפון כי כל המתים נמנו על אותו השבט. בחודש שעבר, הממשלה בערב הסעודית אסרה על ירי בחתונות. סוכנות הידיעות הסעודית הרשמית דיווחה כי רשויות החקירה במחוז פתחו בחקירה רשמית.

לקריאה נוספת:
ברזיל: 17 התחשמלו למוות במסיבת טרום-קרנבל
איטליה: הגיע לצלם בני-זוג בחתונה - ונורה למוות
וכיצד הגיעה גופת גבר לעמוד חשמל באזור השרון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully