וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון שמשגע את הרשת: תינוקת משחקת עם גורילה

דמיאן אספניל, פעיל הגנת הסביבה מבריטניה, הרשה לבתו בת ה-18 חודשים לשחק עם גורילה במשקל 300 קילוגרם וצילם סרטון שהיה יכול להיות מזעזע אלמלא היה כל כך חמוד

צפו בסרטון שמשגע את הרשת בימים האחרונים: דמיאן אספניל, פעיל הגנת הסביבה מבריטניה, הרשה לבתו בת ה-18 חודשים לשחק עם גורילה במשקל 300 קילוגרם וצילם סרטון שהיה יכול להיות מזעזע אלמלא היה כל כך חמוד. הסרטון צולם לפני 22 שנים בפארק בעלי חיים בקנט שבאנגליה ולא פורסם עד היום, כיוון שאספניל חשש מתגובות הציבור. לאחר יותר משני עשורים, הוא הסביר כי פירסם את הסרטון בכדי להראות שהגורילות הן חיות עדינות מאוד.

אספניל עבד וחקר גורילות במשך עשרות שנים ולכן היה בטוח כי בתו, טאנסי, לא תינזק. למרות זאת, ולמרות הזמן הרב שחלף מאז שצולם הסרטון, הוא סופג ביקורת על כך שהרשה לבתו הפעוטה לשחק עם הגורילה. להגנתו הוא אומר כי הגורילות הכירו אותו היטב ולכן לא היה מודאג: "גדלתי עם הגורילות וכך גם המשפחה שלי. ברגע שהגורילות מקבלות אותך כחלק מהמשפחה אז אין לך כל סכנה". למרות דבריו אלו, המבקרים טוענים כי בעבר תועדו מספר מקרים בודדים בהם הותקפו בני אדם על ידי גורילות וכי הוא סיכן את בתו.

העמותה של אספניל פועלת להחזרת גורילות לטבע. בסרטון נוסף שפרסם לפני כשנתיים הוא נראה מחפש ביערות במערב אפריקה גורילה בשם קוויבי, אותה שחרר לטבע לפני חמש שנים. הוא אינו בטוח כי היא תזהה אותו או תתקוף אותו, אולם כאשר הם נפגשים היא מחבקת אותו ומציגה לו את משפחתה החדשה.

  • עוד באותו נושא:
  • גורילה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully